قرنی مصطفی پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به بازسازی ورزشگاه آزادی مهاباد در قالب ۲ فاز اظهار داشت: بازسازی فاز نخست این ورزشگاه که در نیمه دوم سال گذشته آغاز شده بود به پایان رسیده و مراحل پایانی فاز دوم آن نیز در دست اجراست.

وی ادامه داد: برای اجرای این طرح افزون بر ۲۵۰ میلیارد ریال هزینه شده‌است.

وی بیان کرد: فاز نخست این بازسازی شامل خاک‌برداری، آماده‌سازی چمن، پیست دوومیدانی، جایگاه تماشاگران، بخش ویژه و رختکن بود که با صرف ۱۵۰ میلیارد ریال هزینه به اتمام رسید و با اتمام آن در طول یک سال گذشته این ورزشگاه پذیرای برگزاری رقابت‌های فوتبال در سطح شهرستانی و استانی بود.

رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد با بیان اینکه فاز دوم بازسازی این ورزشگاه نیز مراحل پایانی خود را طی می‌کند، اضافه کرد: هم‌اکنون چهار دکل با ۶۰۰ لوکس روشنایی نیز برای آن تعبیه و راه‌اندازی شده که مراحل نصب آن در حال انجام است.

وی با بیان اینکه تکمیل سامانه گرمایشی این ورزشگاه نیز در حال اجرا بوده و در روزهای آینده به اتمام خواهد رسید، افزود: بخش تماشاگران روبروی جایگاه این ورزشگاه نیز با ۶۰ میلیارد ریال اعتبار جهت افزایش ظرفیت، سال آینده در دستور کار قرار دارد و در صورت تامین اعتبار عملیات آن سال ۱۳۹۹ آغاز خواهد شد.    

«مصطفی‌پور» اضافه کرد: ظرفیت ورزشگاه آزادی مهاباد با اتمام این طرح از ۲ هزار نفر به هشت هزار نفر افزایش پیدا خواهد کرد.

طرح تجهیز و بازسازی ورزشگاه آزادی مهاباد و افزایش ظرفیت تماشاگران شهریور سال ۱۳۹۶ با اعتبار اولیه ۱۷۰ میلیارد ریال آغاز شده بود.

مهاباد با ۲۳۷ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع است و ۱۰ هزار و ۵۰۰ بیمه شده ورزشی دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.