بخشدار بخش مرکزی مهاباد روز یکشنبه در آیین افتتاح پروژه‌های بخش مرکزی مهاباد به ایرنا گفت: این طرح‌ها در حوزه دهیاری، بنیاد مسکن و راهداری در روستای بخش مرکزی بوده که با حضور فرماندار و مسوولان اداری این شهرستان افتتاح شد.

سلیمان پاکزاد اضافه کرد: طرح‌های بخش دهیاری شامل افتتاح خانه ورزش روستایی در روستای «حمزه‌آباد»، دیوار ساحلی و کانال‌کشی و جدول‌گذاری و سنگ فرش در ۱۱ روستای بخش مرکزی این شهرستان است که برای اجرای آنها بیش از ۱۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی ادامه داد: علاوه بر این طرح‌هایی شامل بهسازی و آسفالت راه روستایی «داشخانه» نیز با پنج میلیارد ریال هزینه و بهره‌مندی جمعیتی بالغ بر ۵۰۰ نفر از آن امروز مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی بیان کرد: در بخش راهداری نیز طرح آسفالت در مسیر «حمزه‌آباد» به طول ۳.۵ کیلومتر، مسیر روستای «اوطمیش» به طول ۱.۵ کیلومتر، مسیر روستای «قوپی باباعلی» به طول ۲ کیلومتر و مسیر روستای «خاتون‌باغ» نیز به طول ۱.۵ کیلومتر در مجموع با ۵۵ میلیارد ریال هزینه افتتاح شد.

بخشدار بخش مرکزی مهاباد اظهار داشت: امسال به مناسبت دهه مبارک فجر در بخش مرکزی این شهرستان ۳۳ پروژه با سرمایه‌گذاری ۳۶۰ میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید.

دهه فجر امسال ۶۱ طرح در زمینه‌های مختلف عمرانی و خدماتی با ۶۱۰ میلیارد ریال در شهرستان مهاباد افتتاح و کلنگ‌زنی خواهند شد.

برنامه‌های چهملین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی از روز گذشته همزمان باسراسر کشور در این شهرستان نیز با شور و نشاط خاصی آغاز شده است.

انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) در بهمن ۱۳۵۷ به پیروزی رسید و در طول چهل سال گذشته همواره مورد هجمه دشمنان اسلام و استکبار جهانی بوده است.

مهاباد با ۲۳۷ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.