کیوان رحمانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دور سوم تور ایرانی تنیس روی میز جوانان دختر کشور با حضور ۱۲۰ ورزشکار برتر این رشته از ۲۵ استان در ارومیه برگزار شد.

وی ادامه داد: الینا رحیمی در این رقابت‌ها با انجام ۶ بازی و کسب پنج برد و یک باخت عنوان سوم قهرمانی تنیس‌روی‌میز جوانان کشور را کسب کرد.

وی اضافه کرد: این بازیکن مهابادی جزء تنیس‌بازهای رده سنی نوجوانان کشور است اما به دلیل پتانسیل بالا در رده جوانان در این رقابت‌ها شرکت کرده و موفق به کسب عنوان سوم کشور نیز شده‌است.

وی با بیان اینکه تور ایرانی تنیس روی میز کشور هرسال در سه دوره برگزار می‌شود، عنوان کرد: الینا رحیمی در تورهای دور اول و دوم امسال نیز در رده سنی نوجوانان مقام نخست را کسب کرده بود.

رییس هیات تنیس‌روی‌میز مهاباد با بیان اینکه امتیازهای این مسابقات در رده‌بندی ملی این رشته محاسبه می‌شود، اظهار داشت: رحیمی در حال حاضر با چهار هزار و ۳۵۰ امتیاز رتبه اول رنکینگ ملی نوجوانان دختر ایران را در اختیار دارد و همچنین در رده جوانان نیز با یکهزار و ۹۵۰ امتیاز در رده سوم است.

«الینا رحیمی» متولد ۱۳۸۳ در شهر مهاباد است که طی چهار سال گذشته به عضویت تیم ملی تنیس‌روی‌میز کشور درآمده است و سابقه قهرمانی ایران و آسیای میانه را دارد.

مهاباد یکی از قطب‌های مهم رشته تنیس‌روی‌میز آذربایجان‌غربی است؛ این شهرستان دارای ۴۵ هیات ورزشی در رشته‌های مختلف و ۷۰ باشگاه خصوصی و ۲۰ باشگاه دولتی فعال است.

این شهرستان با ۲۳۷ هزار جمعیت دارای ۹ هزار ورزشکار است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.