حسین نیرویار روز پنج‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تیم فوتسال آینده‌سازان نقده که به عنوان نماینده آذربایجان‌غربی در این رقابت‌ها حضور یافته است در دیدارهای مقدماتی گروه دوم با سه پیروزی متوالی مقابل تیم‌های ستارگان طلایی زنجان، وحدت تهران و کاووسیه قزوین راهی مرحله یک‌ چهارم نهایی شد.

وی بیان کرد: فوتسالیست‌های نونهال نقده‌ای در ادامه با پیروزی ۴ بر ۳ مقابل تیم مشهد در ضربات پنالتی به جمع چهار تیم و مرحله نیمه نهایی رسید و سپس با برد ۳ بر یک مقابل تیم شهر ری راهی فینال شد.

وی افزود: شاگردان نونهال «منصور رستمی» در تیم فوتسال نقده که تاکنون مدال نقره خود را مسجل کرده‌اند، عصر امروز پنج‌شنبه در آخرین دیدار این مسابقات مقابل تیم ستارگان طلایی زنجان صف آرایی می‌کند و در صورت پیروزی جام قهرمانی این مسابقات را بالای سر خواهد برد.

این مسابقات هم‌اکنون با حضور ۱۶ تیم در قالب چهار گروه چهار تیمی به میزبانی تهران در حال برگزاری است که امروز با برگزاری دیدارهای فینال و رده‌بندی به کار خود پایان می‌دهد.

شهرستان نقده در رشته‌های همچون قایقرانی، بوکس، کبدی، هاکی، کوهنوردی و فوتبال ملی‌پوشان صاحب نامی تقدیم ورزش کشور کرده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.