شریف عبده روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: قرار بود این مرحله از رقابت‌ها به صورت متمرکز در شهر مهاباد برگزار شود ولی به دلایلی شهر تهران انتخاب شد و میزبانی مهاباد به مرحله بعد موکول گردید.

وی اظهار داشت: تیم بسکتبال «دیار» مهاباد مرحله رفت لیگ دسته ۲ بسکتبال کشور را با یک پیروزی و ۲ شکست و مجموع چهار امتیاز به پایان برد و در رده دوم جدول قرار گرفت.

عبده گفت: در پایان مرحله رفت این مسابقات تیم درفت گیلان با سه برد و ۶ امتیاز در رده نخست قرار گرفت و تیم‌های مهاباد، بابل و راک شیمی تهران هر کدام با چهار امتیاز و بر حسب میانگین امتیاز به ترتیب در رده‌های دوم تا چهار قرار گرفتند.

تیم هیات بسکتبال مهاباد در گروه دوم این بازی‌ها با تیم‌های شهدای بابل، تاکستان، سایرس تهران، درفک گیلان و راک شیمی تهران هم‌گروه است.

سال گذشته هم تیم هیات بسکتبال این شهرستان که با تیم‌های اسدآباد همدان، مهتاب قم، افلاک لرستان و طلای سبز رفسنجان هم‌گروه بود با ۲ شکست و یک پیروزی از صعود به دوره دوم بازماند. 

مهاباد با ۲۳۷ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد و دارای ۴۵ هیات ورزشی در رشته‌های مختلف و ۷۰ باشگاه خصوصی و ۲۰ باشگاه دولتی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.