شریف عبده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم بسکتبال دیار مهاباد مرحله رفت لیگ دسته ۲ بسکتبال کشور را با یک پیروزی و ۲ شکست و مجموع چهار امتیاز به پایان برد و در رده دوم جدول قرار گرفت.

وی ادامه داد: در پایان این مرحله تیم درفت گیلان با سه برد و ۶ امتیاز در رده نخست قرار گرفت و تیم‌های مهاباد، بابل و راک شیمی تهران هر کدام با چهار امتیاز و بر حسب میانگین امتیاز به ترتیب در رده های دوم تا چهار قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه سال گذشته مهاباد میزبان مرحله برگشت رقابت‌های بسکتبال لیگ دسته ۲ کشور بود، گفت: امسال هم این شهرستان برای دور برگشت این رقابت‌ها به فدراسیون درخواست میزبانی داده که در صورت موافقت شانس صعود تیم دیار مهاباد به مراحل بالاتر افزایش خواهد یافت.

رییس هیات بسکتبال مهاباد اظهار داشت: هنوز زمان و مکان مرحله برگشت این مسابقات از طرف فدراسیون مشخص نشده است.

تیم هیات بسکتبال مهاباد در گروه دوم این بازی‌ها با تیم‌های شهدای بابل، تاکستان، سایرس تهران، درفک گیلان و راک شیمی تهران هم‌گروه است.

سال گذشته هم تیم هیات بسکتبال این شهرستان که با تیم‌های اسدآباد همدان، مهتاب قم، افلاک لرستان و طلای سبز رفسنجان هم‌گروه بود با ۲ شکست و یک پیروزی از صعود به دوره دوم بازمانده بود. 

مهاباد با ۲۳۷ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد و دارای ۴۵ هیات ورزشی در رشته‌های مختلف و ۷۰ باشگاه خصوصی و ۲۰ باشگاه دولتی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.