علی مصطفوی روز شنبه در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان افزود: بسترها و آسیب‌شناسی لازم به منظور حضور باشکوه مردم در انتخابات اندیشیده شده‌است و تلاش همه متولیان امر، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است.

وی اضافه کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس یازدهم با توجه به شرایط کشور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و باید از همه ظرفیت‌های موجود برای حضور گسترده مردم در پای صندوق رای استفاده شود. 

وی به تاثیر و نفوذ کلام ائمه جمعه در میان مردم اشاره کرد و افزود: ائمه جمعه و سایر افراد صاحب نفوذ باید مردم را به مشارکت حداکثری دعوت و دلایل شرعی و عقلی مشارکت در تعیین سرنوشت‌شان را به مردم یادآوری کنند. 

رییس ستاد انتخابات آذربایجان‌غربی بر توسعه فضای انتخاباتی در دانشگاه‌ها، پرهیز از دوقطبی قومیتی و استفاده از ظرفیت هنرمندان و سازمان‌های مردم‌نهاد برای جلب مشارکت مردم در انتخابات پیش‌رو تاکید کرد.

«مصطفوی» دهه مبارک فجر سال جاری را نیز فرصتی برای تبیین دستاوردهای نظامی مقدس جمهوری اسلامی در میان مردم دانست و اضافه کرد: دستاوردهای نظام با وجود محدودیت‌ها و موانع مختلفی چون جنگ تحمیلی و دشمنی استکبار جهانی تحقق یافته‌است و مردم باید درک درستی از موفقیت نظام با وجود شرایط نامناسب داشته باشند. 

وی همچنین از رسانه‌ها خواست تا با تولید محتوا در مسیر جلب مشارکت حداکثری مردم گام بردارند و امیدواری نسبت به آینده نظام را در کالبد مردم تقویت کنند. 

معاون استاندار آذربایجان‌غربی با تاکید بر اینکه در دهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی مردم آذربایجان غربی مشارکت ۶۶ درصدی را به ثبت رساندند، اظهار داشت: مشارکت مردم در انتخابات پیش‌رو جزو منافع ملی بوده و تهمیدات لازم برای برگزاری یک انتخابات سالم، رقابتی و توام با امنیت و مشارکت حداکثری در سطح استان اندیشیده شده‌است.

وی در ادامه به اقدامات صورت گرفته در حوزه پوشش کارکنان زن و اقدامات برخی سازمان‌ها و ادارات در ترویج عفاف و حجاب اشاره کرد و افزود: فرهنگ‌سازی در زمینه عفاف و حجاب در جامعه بسیار مهم بوده و باید از تلاشگران این عرصه به صورت ویژه قدردانی صورت پذیرد.
به گزارش ایرنا انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز دوم اسفند امسال و همزمان با سراسر کشور در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود و ۱۲ نماینده از این استان به خانه ملت راه می‌یابند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.