یاسر اشتاد روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: طبق بررسی نقشه‌های پیش‌بینی و پیش‌یابی، این سامانه بارشی از روز سه‌شنبه هفته جاری از منطقه خارج شده و توده هوای سرد جایگزین آن می‌شود.

وی ادامه داد: بر اساس پیش‌بینی‌ها افت دما به میزان پنج درجه سانتی‌گراد از اواخر وقت شامگاه سه‌شنبه جو آذربایجان‌غربی را فرامی‌گیرد.

وی بیان کرد: هرچند از میزان شدت بارش‌ها کاسته شده اما شاهین‌دژ با ۱.۴ میلی‌متر بارش بیشترین بارندگی را طی ۲۴ ساعت گذشته در آذربایجان‌غربی داشته‌است.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی آذربایجان‌غربی با اشاره به دمای هوای استان در ۲۴ ساعت گذشته نیز بیان کرد: در این مدت الدران با دمای ۹ درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین و نقده با پنج درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین شهر استان بود.

اشتاد گفت: دمای هوای ارومیه نیز در این مدت بین یک و منفی سه درجه سانتی‌گراد نوسان داشت.

وی تاکید کرد: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی از اواخر وقت پنج‌شنبه هفته جاری سامانه بارشی جدیدی وارد آذربایجان‌غربی می‌شود که بارندگی چشمگیری را با ورود این سامانه پیش‌بینی می‌کنیم.

به گزارش ایرنا آذربایجان‌غربی از روز پنج‌شنبه گذشته شاهد بارش برف بوده‌است و بارش برف و برودت هوا موجب تعطیلی برخی مدارس استان طی روزهای گذشته شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.