حجت‌الاسلام عیسی برادری روز شنبه در آیین گدامیداشت شهادت سردار سلیمانی که در حسینیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب برگزار شد، افزود: خبر شهادت سردار سلیمانی برای ملت ایران، امت اسلامی و آزادی‌خواهان جهان بسیار تلخ و تکان‌دهنده بود.

 وی با بیان اینکه سوگواری و ناراحتی ملت ایران از این حادثه، کم‌نظیر است، ادامه داد: محبت سردار سلیمانی در قلب‌های ملت ایران است و امروز رزمندگان اسلام دوباره با تداعی دوران دفاع مقدس، احساس می‌کنند یکی از هم‌رزمان آنان به شهادت رسیده است.

وی با اشاره به اینکه انتقام‌گیری از قاتلان سپهبد سلیمانی حق ملت ایران است، اظهار داشت: انتشار اخبار پاسخ سخت و انتقام ملت ایران، موجب وحشت آمریکا شده و لرزه و هراس بر اندام سردمداران جنایت‌کار این کشور انداخته‌است.

حجت‌الاسلام برادری اضافه کرد: سردار شهید سلیمانی در وعده خود برای نابودی داعش، صادق و ریشه‌کن شدن تکفیری‌ها در منطقه حاصل مجاهدت ایشان بود.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی در تمام سال‌های پس از دوران دفاع مقدس بی‌تاب شهادت بود، افزود: زندگی و شهادت این شهید والامقام برای ایران اسلامی برکت داشت و اکنون شهادت ایشان محور وحدت در جهان اسلام شده است.

حجت‌الاسلام برادری با اشاره به اینکه این شهید والامقام در مسیر حضرت سیدالشهدا (ع) حرکت می‌کرد، گفت: شهید سردار سلیمانی نه تنها در عرصه مبارزه و جهاد تلاش می‌کرد بلکه فعالیت‌های ایشان وجه دیپلماسی نیز داشت.

در آیین جمعی از مردم تکاب، خانواده‌های شهدا و ایثارگران و مسوولان و کارکنان ادارات در سوگ شهادت سردار قاسم سلیمانی عزاداری کردند.

بامداد روز جمعه ۱۳ دی‌ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید. 
بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رییس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.