علی سعیدی روز چهارشنبه در حاشیه آیین گرامیداشت روز پرستار افزود: این پزشکان شامل تخصص‌های رادیولوژی، جراحی، زنان و زایمان، بیهوشی و اطفال هستند که از ۱۰ روز گذشته در بیمارستان و مراکز درمانی این شهرستان مستقر شده‌اند.

وی بیان کرد: با استقرار این پزشکان، تعداد پزشکان متخصص فعال در تکاب از ۱۵ به ۲۱ پزشک افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه کمبود پزشکان متخصص از مهمترین مشکلات بخش سلامت این شهرستان است اظهار داشت: جذب پزشکان متخصص دید و حضور آنان در تکاب با تلاش و پیگیری‌های فرماندار و مساعدت دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی محقق و موجب رفع بخش مهمی از نیازهای درمانی مردم تکاب شده است.

فرماندار تکاب نیز در این آیین با تبریک سالروز میلاد فرخنده حضرت زینب کبری (س) و گرامیداشت روز پرستار گفت: ارتقای سطح امکانات و تجهیزات پزشکی و بهبود شاخص‌های بخش سلامت این شهرستان را به طوری جدی پیگیری می‌کنیم.

محمود زمانی بیان کرد: ارتقای شاخص‌های حوزه سلامت تکاب نیازمند تلاش همه‌جانبه مدیران شهرستان و توجه ویژه مدیران استانی است و این مسئله از سوی مدیریت اجرایی تکاب به‌صورت هفتگی پایش و نظارت می‌شود.

وی افزود: حضور پزشکان متخصص جدید در بیمارستان شهدا و درمانگاه تخصصی این شهر از ابتدای دی‌ماه، نتیجه بخشی از تلاش‌ها و پیگیری‌ها برای ارتقا سطح ارائه خدمات درمانی به شهروندان است.

 امام جمعه و جمعی از مسوولان تکاب امروز، چهارشنبه به مناسبت میلاد فرخنده حضرت زینب کبری (س) و گرامیداشت روز پرستار با حضور در بیمارستان شهدا این شهر با پرستاران این بیمارستان دیدار و با تبریک روز پرستار با اهدا گل از تلاش‌ها و زحمت‌های شبانه‌روزی آنان در زمینه ارائه خدمات درمانی به بیماران تجلیل و قدردانی و ضمن عیادت از بیماران، از بخش‌های مختلف این بیمارستان بازدید کردند.

تکاب با ۸۱ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده و بیش از۱۸۰ نفز پرستار زن و مرد در بیمارستان و مراکز درمانی این شهرستان مشغول به‌کار هستند؛ این شهرستان دارای یک باب بیمارستان، یک درمانگاه عمومی، یک درمانگاه تخصصی، هشت مرکزبهداشت و ۴۲ خانه بهداشتی روستایی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.