تیم شهرداری جوان ارومیه امروز در سالن ۱۵ هزار نفری ارومیه میزبان تیم هورسان رامسر بود و در سه ست پیاپی با امتیازهای ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۱۵ پیروز میدان شد.

در ترکیب ابتدایی تیم والیبال شهرداری جوان ارومیه سجاد سیفی‌نیا، محمد قزلباش، صابر علی‌پور، امیر قربانی، علی رشیدی، محمد اسماعیلی و ایرج میکائیل زاده (لیبرو) به میدان رفتند.

با برگزاری دیدارهای هفته نهم، نیم‌فصل لیگ‌ دسته یک کشور به پایان رسید و دیدارهای دور برگشت از روز دوشنبه هفته آینده /۱۶ دی ماه جاری/ آغاز می‌شود.

تیم شهرداری جوان ارومیه با پیروزی در تمامی دیدارهای خود و اندوختن ۲۷ امتیاز کامل، تنها ۲ ست به حریفان واگذار کرده و سایر دیدارهایش را بدون ست باخته و با نتیجه قاطع سه بر صفر به پایان رسانده‌است.

امسال تیم یکدست و قدرتمندی با ترکیب بازیکنان جوان بومی و با هدایت ساسان خداپرست /کاپیتان اسبق تیم ملی/ راهی لیگ یک کشور شد و نتایج کسب‌شده بسیار خیره‌کننده است.

لیگ دسته یک والیبال کشور با حضور ۲۱ تیم در ۲ گروه ۱۰ و ۱۱ تیمی از ۱۱ آذرماه جاری در شهرهای مختلف کشور برگزار می‌شود و تیم شهرداری جوان ارومیه در گروه ۲ این مسابقه‌ها با تیم‌های هوشیار اسپرت تبریز، خوش‌سیمای آمل، آدیمای نور، گل‌نقش آران و بیدگل، کیمیاگر تهران، هورسان رامسر، نیروی‌زمینی تهران، دشتستان بوشهر و شهرداری کرج هم‌گروه بود.

در گروه یک این رقابت‌ها نیز مقاومت تهران، شهرداری قزوین، عقاب تهران، صنعت‌فرش اصفهان، سفیرجوان رامسر، پاس گرگان، شهروند نکا، مجتمع صنعتی اسفراین، خاتم جوان اردکان، افق قم و وارنای شهر باران حضور دارد.

تیم والیبال شهرداری جوان ارومیه از سال ۱۳۹۲ تاکنون به جز سال گذشته در لیگ دسته یک حضور داشته‌است و نادر شهنازی، جاوید محسنی‌نیا، رسول بنایی‌کیا و ساسان خداپرست سرمربیان این تیم بوده‌اند.

تیم والیبال مقاومت مهاباد دیگر نماینده آذربایجان‌غربی نیز طی چندین سال گذشته در لیگ دسته کشور حضور داشت اما امسال به دلیل نداشتن پشتیبان‌مالی در این رقابت‌ها حضور نیافت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.