یحیی بهاری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: «وحید بیاتلو» روز گذشته نامه استعفای خود را به صورت کتبی به باشگاه ارایه کرده که با آن موافقت نشده است.

وی با بیان اینکه بیاتلو یک سال و نیم دیگر با باشگاه ۹۰ ارومیه قرارداد دارد، ادامه داد: خبرهای رسیده در مورد رفتن این مربی به باشگاه دیگر کذب است و این سرمربی به کار خودش در ۹۰ ارومیه ادامه خواهد داد.

وی اضافه کرد: در شرایط فعلی باشگاه امکان جایگزین کردن سرمربی را ندارد و منطقی هم نیست که تیم با روند روبه رشد خود اجازه رفتن سرمربی را بدهد. 

مدیرعامل باشگاه ۹۰ ارومیه ضمن انتقاد از نحوه حمایت مسوولان از این تیم، اظهار داشت: هم‌اکنون تیم ۹۰ ارومیه تنها یک امتیاز با صدر جدول اختلاف دارد و از گزینه‌های اصلی صعود به لیگ برتر است که باید بیش از پیش مورد توجه مسوولان استانی قرار گیرد.

«بیاتلو» با ۳۲ سال سن یکی از جوان‌ترین مربیان فوتبال ایران محسوب می‌شود و سابقه بازی در تیم پیام مشهد را دارد که از سال گذشته هدایت تیم ۹۰ ارومیه را بر عهده داشت.

تیم فوتبال ۹۰ ارومیه چهارشنبه گذشته در دیدار معوقه هفته چهاردهم از دور رفت لیگ دسته یک کشور با قبول شکست یک بر صفر مقابل تیم فجر سپاسی شیراز، قهرمانی نیم فصل «جام آزادگان» را از دست داد و در رده چهارم قرار گرفت.

کسب ۹ پیروزی، پنج تساوی، سه شکست، ۱۶ گل زده، هشت گل خورده حاصل تلاش تیم فوتبال ۹۰ ارومیه تا پایان هفته هفدهم این رقابت‌ها بود.

فوتبال شهر ارومیه سال گذشته پس از گذشت سه دهه بار دیگر با حضور تیم ۹۰ این شهر در لیگ دسته یک کشور جان تازه‌ای به خود گرفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.