بهنام شهدی روز چهارشنبه در جلسه شورای تنظیم بازار آذربایجان‌غربی افزود: بحث نظارت مستمر بر بازار و نحوه عرضه کالا و خدمات در اولویت مسوولان امر باشد تا مشکلی در این زمینه وجود نداشته باشد.

وی ادامه داد: تمامی تدابیر لازم برای تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم و جلوگیری از افزایش قیمت‌ها در بازار باید اندیشیده شود و تیم‌های نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف بر روند قیمت کالاها در بازار بیش از پیش نظارت کنند.

وی تاکید کرد: اگر کمبودی در این خصوص وجود داشته باشد امکان افزایش قیمت در برخی کالاها وجود دارد و باید تامین به موقع اقلام اساسی مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی اظهار داشت: اگر کمبودی در بحث تامین نیروی بازرس و خودروهای بازرسی نیز وجود داشت تمامی دستگاه‌های اجرایی موظف هستند در این راستا اقدام‌های لازم را انجام دهند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: باید شرایط موجود کنترل گردد تا افزایش قیمت بنزین تاثیری در افزایش قیمت دیگر کالاها در بازار نداشته باشد.

شهدی ادامه داد: مردم باید متوجه شوند که نظارت جدی بر بازار صورت می‌گیرد و نگرانی در این خصوص نداشته باشند.

وی افزود: برخورد با گران‌فروشی و کم‌فروشی بدون اغماض در اولویت بازرسان باشد و مردم و بازاریان باید بدانند که احکام سنگینی در رابطه با متخلفان صادر می‌شود.

در ادامه این جلسه حاضران نظرهای خود را برای رصد و کنترل دقیق بازار ارائه کردند و تدابیر لازم برای جلوگیری از افزایش قیمت سایر کالاها سنجیده شد.

همچنین مقرر شد طی یک هفته آینده گزارشی از کیفیت نانوایی‌های سطح استان تهیه و در اختیار اعضای این جلسه قرار گیرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.