علی مصطفوی پنج‌شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از کل این افراد، ۳۲  نفر در ارومیه، ۱۱ نفر در سلماس، ۹ نفر در حوزه انتخابیه خوی و چایپاره، هشت نفر در هرکدام از حوزه های نقده – اشنویه و بوکان، هفت نفر در شاهین‌دژ و تکاب، ۶ نفر در میاندوآب، پنج نفر در حوزه انتخابیه پیرانشهر و سردشت و چهار نفر در حوزه انتخابیه ماکو، چالدران، شوط و پلدشت و چهار نفر در مهاباد ثبت نام کردند.

وی اضافه کرد: از کل ثبت نام کنندگان روز پنجم، ۸۳ نفر مرد و ۱۱ نفر دیگر زن هستند.

وی بیان کرد: در پنجمین روز از فرایند ثبت نام داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در آذربایجان غربی، ۶۵ نفر با مدرک کارشناسی ارشد، ۲۴ نفر با مدرک دکترا، ۲ نفر با مدرک حوزوی و سه نفر نیز با مدرک لیسانس ثبت نام کردند.

رییس ستاد انتخابات آذربایجان غربی گفت: طی پنج روز گذشته ۲۴۱ نفر در آذربایجان غربی برای داوطلبی نمایندگی مجلس شورای اسلامی در آذربایجان غربی نام نویسی کرده اند که از این تعداد، ۷۲ نفر مربوط به شهرستان ارومیه است.

مصطفوی با بیان اینکه ۲ روز تا پایان فرایند ثبت نام در آذربایجان غربی همزمان با سراسر کشور باقی مانده است، افزود: پیش بینی می شود که در ۲ روز آینده تعداد ثبت نام کنندگان بیش از پنج روز نخست باشد.

به گزارش ایرنا، فرایند ثبت نام از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی روز شنبه هفته آینده پایان می‌یابد.

روز جمعه، ۲ اسفند امسال نیز روز انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی است.

آذربایجان غربی ۱۲ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.