ارسلان عبدالله‌پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از ابتدای سال‌جاری تاکنون از مجموع ۱۲ هزار کارت سوخت دریافت شده، بیش از ۹ هزار و ۵۰۰ کارت توزیع شده و تحویل مابقی آن نیز با شروع سهمیه‌بندی بنزین در کشور شتاب بیشتری گرفته است.

وی اضافه کرد: با توجه به افزایش مراجعه شهروندان برای دریافت کارت سوخت شیفت کاری پرسنل فعال در باجه معطله نیز افزایش یافته است تا خدمات‌رسانی بهتری به متقاضیان انجام شود.

وی با بیان اینکه در سال‌جاری اداره پست بوکان در بین ادارات پست شهرستان‌های آذربایجان‌غربی رتبه نخست را از نظر درآمد به خود اختصاص داده است، افزود: این شهرستان با کسب ۷۱.۶ درصد امتیاز در رده نخست ایستاده و شهرستان‌های سردشت و پیرانشهر نیز به ترتیب در رتبه‌های دوم و سوم استان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: اداره پست بوکان به لحاظ «رشد درآمد حاصل از خلاقیت در ارائه سرویس‌های جدید پستی» از ابتدای امسال تاکنون توانست این عنوان را در سطح استان به خود اختصاص دهد.

رییس اداره پست بوکان افزود: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۳۰۸ هزار مرسوله پستی شامل پست پیشتار، عادی، سفارشی و پست ویژه در این شهرستان دریافت و ارسال شده‌ است.

«عبدالله‌پور» اضافه کرد: از مجموع اقلام ارسال شده طی سال جاری ۲۶۰ مرسوله مربوط به خارج از کشور بود که بیشتر به کشورهای حوزه اسکاندیناوی و آمریکای شمالی ارسال شده است.

اداره پست بوکان ۱۹ دفتر پیشخوان و ۴۳ دفتر ICT روستایی و یک اداره پست مرکزی در اختیار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.