خشایار صنعتی روز شنبه در جلسه شورای اداری مهاباد اظهار داشت: مردم این شهرستان توانستند سرنخ این تحرکات را تشخیص داده و با مشارکت مسوولان اوضاع را به خوبی مدیریت کنند که این امر جای قدردانی  دارد. 

وی با بیان اینکه اعتراض به گرانی‌ها حق مردم است و کسی نمی‌تواند جلوی این اعتراض‌ها را بگیرد، اما باید مراقب موج سواری‌های دشمنان بود، افزود: هدف دشمنان از کینه‌توزی‌های اخیر ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی بود، اما مردم با راهپیمایی بزرگ خود در شهرهای مختلف نشان دادند که همچنان در خط ولایت حرکت می‌کنند.

وی با اشاره به اجرای طرح اصلاح قیمت بنزین اضافه کرد: برای فتنه‌گران این افزایش قیمت یک بهانه بود تا با فتنه و آشوب به نظام ضربه بزنند اما مردم با بصیرت خود مقابل این فتنه ایستادگی کردند.

معاون توسعه و برنامه ریزی فرماندار مهاباد با اشاره به آغاز کار ثبت‌نام از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس جدول زمان‌بندی انتخابات، ثبت نام از کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از دهم آذرماه به مدت یک هفته انجام می‌گیرد و سپس فرایند بررسی صلاحیت این افراد توسط شورای نگهبان و هیات‌های نظارت بر انتخابات استانی آغاز می شود.

صنعتی افزود: اهمیت شرکت در انتخابات با توجه به تبلیغات گسترده منفی معاندان نظام جمهوری اسلامی باید در جامعه تبیین شود.

وی افزایش مشارکت مردم در انتخابات را ضروری دانست و گفت: رسانه‌های گروهی به ویژه صدا و سیما مکلف است مشارکت حداکثری مردم را با تهیه و پخش برنامه‌های مختلف، جذب کند.

معاون توسعه و برنامه‌ریزی فرماندار مهاباد اظهار امیدواری کرد تا مردم بتوانند در فضایی مناسب با انتخابی اصلح که ناشی از عقلانیت و برپایه یک نظام مردم سالار دینی است، فرد منتخب خود را انتخاب کنند. 

در ادامه این جلسه شماری از مسوولان این شهرستان نیز در زمینه برگزاری انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی مطالبی را بیان کردند.

جمعه دوم اسفندماه سال جاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.