به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی،  هفته پانزدهم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور با صعود ۹۰ ارومیه به صدر جدول همراه بود.

در یکی از مهم‌ترین دیدارهای امروز، تیم ۹۰ ارومیه مقابل بادران تهران به میدان رفت و موفق شد با ۲ گل بهنام رسومی‌نیا و تک گل پیمان پورصادقی میهمان پرآوازه‌اش را ۳ بر صفر شکست دهد.
در این دیدار، بازیکنان بادران یک ضربه پنالتی را نیز از دست دادند.

ترکیب تیم ۹۰:میررسول حسینی، فرشاد اسدی، سیروس صادقیان، وحید نعمتی، پیمان پورصادقی، علی کرمی، داود شاهواروقی، علیرضا قاسمی، محمد عبادزاده، سیدمحمد ابوترابی و بهنام رسومی نیا
ترکیب تیم بادران: کوروش ملکی،کیوام امرائی، رضا مرادی، عبدالرضا زارعی، پویا سیف پناهی، فرشید محمدی، محسن سفید چغائی، ابوالفضل ابراهیمی، عرفان پورافراز، محمد رحمتی و یاسر وکیلی

با این نتیجه، تیم ۹۰ ارومیه ۲۹ امتیازی شد و با توجه به تفاضل گل بهتر و با یک بازی کمتر نسبت به گل ریحان، بالاتر از این تیم در صدر جدول قرار گرفت.

۹۰ ارومیه هفته آینده بازی حساسی با دیگر مدعی بالای جدول یعنی مس رفسنجان دارد و شاگردان فرهاد کاظمی در بادران به مصاف سپیدرود رشت می روند.

بازی 90 و بادران

با وجود خستگی، یک برد ایده‌آل کسب کردیم

وحید بیاتلو سرمربی ۹۰ با اشاره به خستگی بازیکنانش به‌دلیل بازی ۴ روز قبل برابر تراکتور در جام‌حذفی، نتیجه بازی امروز را ایده‌آل دانست و با قدردانی از حمایت پرشور هواداران و خبرنگاران گفت: در مقابل تیم قدرتمند بادران که مربی بزرگی دارد نتیجه خوبی کسب کردیم و خوشحالم اکنون در صدر جدول قرار داریم.
وی افزود: برای رویارویی با تیم حریف، استراتژی تیم را تغییر و بنای کار را برای ضدحمله قرار دادیم و موفق شدیم با زدن گل اول، شرایط تیم حریف را به هم بریزیم.
وی اضافه کرد: حضور در صدر جدول اتفاق خوبی است با این حال، هفته به هفته پیش می‌رویم و امیدواریم بتوانیم این روند را حفظ کنیم.

می‌توانیم به لیگ برتر صعود کنیم

یحیی بهاری مدیرعامل تیم ۹۰ نیز با تبریک برد به مردم ارومیه و هواداران تیم گفت: برد امروز نشان داد، نتایج هفته‌های گذشته این تیم شانسی نبوده و و تیم ما می‌تواند یکی از شانس‌های صعود به لیگ برتر باشد.
وی با اشاره به اینکه نبود هواداران در بازی با تراکتور ناراحت کننده بود اظهار کرد: امیدوارم با حمایت این هواداران و حمایت مسئولین، بتوانیم جشن صعود به لیگ برتر بگیریم.

فرهاد کاظمی مصاحبه نکرد

سرمربی بادران بعد از شکست سنگین تیمش با خبرنگاران مصاحبه نکرد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1299673
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.