به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، هفته دهم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور با حفظ رکورد ۱۰۰درصد برد خانگی ۹۰ ارومیه همراه بود.

تیم ۹۰ ارومیه در این دیدار با تک گل محمد عبادزاده تیم آرمان گهر سیرجان را برد و به رده دوم صعودکرد.

با این نتیجه تیم ۹۰ ارومیه با ۲۱ امتیازی شد و بدلیل تفاضل گل کمتر  نسبت به فجر سپاسی در رده دوم قرار گرفت.

سیدرسول حسینی، مهدی محمدی، امین عباسی، محمدرضا فلاحیان، علی کرمی، فرشاد اسدی، سیروس صادقیان، علیرضا قاسمی،وحید نعمتی، پیمان پورصادقی و سعید بحرکاظمی ترکیب تیم ۹۰ را در این بازی تشکیل دادند که در ادامه دیدار سیدمحمد ابوترابی،  اکبر صفرزاده و محمد عبادزاده برای ۹۰ و برای تیم آرمان گهر روزبه سینکی، حمید ابراهیمی، محسن ایران نژاد، میلاد صادقیان، حکمت فولادپور، جعفر برزگر، وحید نورمحمدی، وحید جعفری، مرتضی حسین زاده، امین اسدی و عباس پورخسروانی به میدان رفتند.

نوید روزهای خوب فوتبال ارومیه را می دادم

یحیی بهاری مدیرعامل باشگاه ۹۰ ارومیه گفت: بازی بسیار خوبی را از تیممان شاهد بودیم و این برد در مقابل تیم حریف که تلاش می‌کرد بازی را از روند طبیعی خود خارج کند را به هواداران تبریک می‌گویم.
وی افزود: شرایط تیممان با حمایت مسئولین و حمایت پرشور هواداران خوب است و امیدوارم با حمایت مسئولین و هواداران که به بازیکنان نیز انگیزه مضاعف می‌دهد، این روند را حفظ کنیم.
وی اضافه کرد: سال گذشته نیز نوید روزهای خوب را به فوتبال استان و شهر ارومیه می دادم و خوشحالم اکنون تیم ها برای کسب مساوی به ارومیه می آیند.

روی غفلت و بدشانسی باختیم

قاسم شهبا سرمربی آرمان گهر نیز گفت: بازی پایاپایی از سوی دو تیم شاهد بودیم و تنها روی یک غفلت و اشتباه بازی را واگذار کردیم.
وی با تبریک برد تیم 90 به هواداران ارومیه‌ای گفت: امسال 9 تیم مدعی در لیگ دسته یک مدعی صعود به لیگ برتر هستند و تیم 90 نیز با این بازیکنان و هواداران یکی از این تیم‌هاست.
وی ادامه داد: به تیم امسالمان ایمان دارم و در ادامه فصل شرایطمان بسیار بهتر از وضعیت کنونی خواهدشد و بازیکنانمان تمام سعی و تلاش خود را برای کسب نتایج بهتر انجام می دهند و مطمئن هستم جایگاه تیم در ادامه بسیار بهتر خواهدشد

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1283736
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.