به گزارش ایرنا، تیم فوتبال سردار بوکان در این بازی که عصر امروز/یکشنبه/ در ورزشگاه پنج هزار نفری خاتم الانبیای این شهرستان برگزار شد، میزبان تیم مقاومت تهران بود و 2 تیم پس از 90 دقیقه تلاش با نتیجه 2 بر 2 به کار خود پایان دادند.
در این بازی موسی شهبازی در دقیقه هفت بازی نخستین گل سردار بوکان را به ثمر رساند تا نیمه اول را تیم میزبان با پیروزی به رختکن برود.
با آغاز نیمه دوم بازی، این تیم مقاومت تهران بود که در دقیقه 63 بازی نخستین گل خود را توسط علی قاسمی وارد دروازه سردار کند.
حمله های تیم مهمان مقاومت تهران روی دروازه فوتبال سردار ادامه یافت تا در دقیقه 87 بازی تیم مهمان گل دوم خود را توسط سجاد حسامی وارد دروازه حریف کرد.
در ادامه تیم سردار بر حمله های خود با تشویق بی امان هواداران ادامه داد و در دقیقه 93 بازی گل مساوی را توسط علی صبوری وارد دروازه مقاومت تهران کرد و بازی را به تساوی کشاند.
ابوالفضل دوستی داور وسط و رسول بابایی و سعید محمدی به عنوان کمک هر سه از استان قزوین قضاوت این دیدار را برعهده داشتند.
هم اکنون تیم فوتبال سردار بوکان با پنج مساوی و یک برد و با یک بازی کمتر دارای هشت امتیاز بوده و در 6 بازی گذشته به پنج تساوی دست یافته است.
تیم سردار بوکان که چهارمین فصل حضور خود را در لیگ فوتبال دسته دوم تجربه می کند، در گروه الف این رقابت ها با تیم های راه آهن تهران، داماش گیلانیان، کاسپین قزوین، شهرداری همدان، فولاد نوین اهواز، خوشه طلایی ساوه، مقاومت تهران، شهرداری بم، ایرانجوان بوشهر، مس نوین کرمان، استقلال اهواز، اتحاد کامیاران و چوکای تالش هم گروه است.
بوکان یکی از قطب های فوتبال استان به شمار می رود و علاوه بر تیم سردار، دارای یک نماینده نیز در لیگ برتر آذربایجان غربی به نام کشاورز است که هفته گذشته جواز حضور در مسابقات لیگ دسته سوم کشور را کسب کرد.
7510/6185/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.