حجت الاسلام علی رضایی شامگاه دوشنبه در جمع نخبگان بسیجی ارومیه افزود: امروز تفکر بسیج به فراتر از مرزهای ایران اسلامی صادر شده و تشکیل بسیج در جهان اسلام نیز اتفاق افتاده‌است.

وی با بیان اینکه مردم از ارکان مهم پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی بود، اضافه کرد: مردم در انقلاب حضور داشتند و امام (ره) آنها را با وحدت کلمه کنار هم جمع و انقلاب را آغاز کرده و در نهایت درخت انقلاب را به ثمر رساندند.

وی اظهار کرد: امام خمینی (ره) بسیج را تشکیل دادند تا همه دست به دست هم داده و انقلاب را حفظ کنند.

نماینده ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه در حوادث اخیر تدبیر مقام معظم رهبری موجب حضور یکپارچه مردم در صحنه شد، ادامه داد: دشمن همواره به دنبال روزنه‌ای برای نفوذ و توطئه است و در موقعیت های مختلف نقشه های گوناگونی را برای مقابله با حرکت رو به رشد نظام اسلامی برنامه ریزی می کند که همیشه با شکست روبرو می شود.

حجت الاسلام رضایی گفت: دشمنان نظام اسلامی در حوادث اخیر با موج سواری بر روی موضوع گرانی بنزین به دنبال ضربه زدن به ایران اسلامی بودند ولی مردم در حمایت از نظام پای کار آمدند و این نشان داد که هسته اصلی انقلاب که مردم هستند، پای صیانت از نظام ایستاده‌اند.

وی با اشاره به توان و اقتدار بالای نظامی کشور اظهار داشت: سامانه «سوم خرداد» هم اکنون در اوج قدرت اجرایی شده و خیلی ها در صدد خرید آن هستند که این ابهت ما در مسائل دفاعی، آمریکا را نیز به چالش کشیده‌ است.

وی با بیان اینکه دانشجویان نخبه و متخصصان ایرانی هم اکنون یاریگر سپاه هستند، ادامه داد: باید به توان‌ خودمان ایمان داشته باشیم زیرا پیچیده ترین سیستم ها از جمله در بحث موشکی توسط این جوانان تولید می شود که این امر مایه مباهات ایران اسلامی است.

به گزارش ایرنا، از ۳۰ آبان تا ۵ آذر به عنوان هفته بسیج در کشور نامگذاری شده است؛ ۵ آذر امسال، چهلمین سالگرد تشکیل بسیج به فرمان امام راحل است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.