سردار حبیب شهسواری دوشنبه شب در دیدار با مدیران کل و کارمندان دستگاه‌های اجرایی آذربایجان غربی افزود: نجابت، معرفت، اعتقاد و بصیرت چهل ساله مردم آذربایجان‌غربی و  اقتدار نیروهای مسلح در استان از دیگر علل مهم شکست فتنه بود.

وی با بیان اینکه تفکر بسیج در برقراری امنیت، محرومیت‌زدایی، کمک به سیل‌زده‌ها و فعالیت‌های فرهنگی همواره نمود داشته است، اضافه کرد: ۴۰ سال از تاسیس این مجموعه ارزشی به فرمان امام راحل می‌گذرد و امروز دستاوردهای بی‌نظیر آن را شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه بسیج امروز در کسوت آبادانی و سازندگی وارد شده است، بیان کرد: صدها طرح عمرانی در حوزه های مختلف اعم از سازندگی و محرومیت زدایی در استان در حال اجراست که تبلور همت و غیرت بسیجیان آذربایجان‌غربی در زمینه آبادانی و خدمت بی منت است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: هر موقع انقلاب اسلامی ایران به تفکر بسیجی و روحیه جهادی نیاز داشت، بسیجیان جان برکف بدون اینکه کوچکترین چشم‌داشتی داشته باشند در عرصه حاضر شدند.

در این جلسه مدیران و کارمندان دستگاه‌های اجرایی استان به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند؛ در پایان این دیدار از تمبر یادبود سردار شهسواری نیز رونمایی شد.

۵ آذرماه امسال چهلمین سالگرد تشکیل بسیج به فرمان امام راحل است؛ بسیج در روز ۵ آذر سال ۱۳۵۸ تشکیل شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.