مجمع انتخاباتی هیات والیبال آذربایجان‌غربی با حضور علی فتاحی، سرپرست فدراسیون امروز دوشنبه در فرهنگسرای خانه جوان ارومیه برگزار شد.

در این مجمع ۱۱ نامزد انتخاباتی به نام‌های کریم فروزان /رییس هیات سابق/، حسین فروزان، رضا عدلی، مسعود قدرتی، توحید ایرانی‌آرا، شاهین کهنموییان، مصطفی میلانی، زهرا هوشیار، منصور حسین نژاد، پیمان رضایی و محمد حضرت‌پور شرکت داشتند که هشت نفر از آنان قبل از آغاز مجمع انصراف خود را اعلام کردند و رقابت بین سه نامزد باقی مانده ادامه یافت.

بر اساس قانون برگزاری مجامع انتخاباتی هر کاندیدا به مدت هفت دقیقه نسبت به معرفی رزومه‌کاری و اعلام برنامه‌های خود اقدام کرد و انتقادها و پیشنهادهایی نیز بین کاندیداها رد و بدل شد.

از بین کاندیداهای حاضر رقابت سختی میان «حضرت‌پور» شهردار ارومیه و «فروزان» رییس پیشین هیات والیبال استان در جریان بود.

در این مجمع به دستور رییس جلسه اعضای رای‌دهنده پس از قرائت نامشان بر سر میز مخصوص نام‌نویسی آرا رفتند و نام کاندیدای مورد نظر خود را به دور از دید سایر اعضا در برگه‌های مخصوص نوشتند.

پس از شمارش آرا که با ۱۷ رای ماخوذه به انجام رسید، «محمد حضرت‌پور» با ۱۴ رای در رتبه نخست قرار گرفت و «کریم فروزان» نیز با سه رای از نشستن بر کرسی ریاست هیات والیبال استان برای دومین دوره متوالی بازماند؛ منصور حسین‌نژاد دیگر کاندیدای حاضر در این مجمع هیچ رایی نیاورد.

هیات والیبال آذربایجان‌غربی طی یک سال اخیر با سرپرستی ناصر خدادادی، معاون اداره‌کل ورزش و جوانان استان اداره می‌شد و این امر مشکلاتی را برای خانواده والیبال استان و به ویژه شهر ارومیه به وجود آورده بود.
هم‌اکنون ۵۰ هیات ورزشی استانی و ۶۳۲ هیات شهرستانی در آذربایجان‌غربی تحت پوشش اداره‌کل ورزش و جوانان استان فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.