کیوان رحمانی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دور دوم مسابقات قهرمانی تنیس روی‌میز نوجوانان دختران کشور با حضور ۱۵۰ ورزشکار از ۳۱ استان کشور به میزبانی ورزشگاه تختی اردبیل برگزار شد.

وی ادامه داد: الینا رحیمی در این رقابت‌ها با انجام ۶ بازی و برتری در تمام بازی‌های خود عنوان قهرمانی تنیس‌روی‌میز نوجوانان کشور را کسب کرد.

وی اضافه کرد: این بازیکن نوجون مهابادی در فینال این رقابت‌ها موفق شد در یک بازی حساس و دیدنی با نتیجه ۳ بر ۲ «مبینا صبحانی‌خواه» از بوشهر را مغلوب کند.

وی با بیان اینکه امتیازهای این مسابقات در رنکینگ ملی این رشته محسوب می‌شود، اظهار داشت: این دختر پینگ‌پنگ‌باز مهابادی با ۲ هزار و ۲۵۰ امتیاز هم‌اکنون رتبه اول رنکینگ ملی نوجوانان دختر ایران را در اختیار دارد و همچنین در رده جوانان نیز با یکهزار و ۳۲۰ امتیاز رتبه دوم جوانان دختر کشور را نیز به خود اختصاص داده است.

رییس هیات تنیس‌روی‌میز مهاباد اضافه کرد: در همین مسابقات «کمند پهنایی»، «آنیتا رحیمی» و «پروا فتحی» دیگر تنیسورهای مهابادی نیز حضور داشتند که موفق به کسب مقامی نشدند.

«الینا رحیمی» متولد ۱۳۸۳ مهاباد است که طی چهار سال گذشته به عضویت تیم ملی تنیس‌روی‌میز کشور درآمده است و سابقه قهرمانی ایران و آسیای میانه را در کارنامه‌اش دارد.

مهاباد یکی از قطب‌های مهم رشته تنیس‌روی‌میز آذربایجان‌غربی است؛ این شهرستان دارای ۴۵ هیات ورزشی در رشته‌های مختلف و ۷۰ باشگاه خصوصی و ۲۰ باشگاه دولتی فعال است.

این شهرستان با ۲۳۷ هزار جمعیت دارای ۹ هزار ورزشکار است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.