حجت‌الاسلام محمد داداش‌زاده روز دوشنبه در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان که با حضور گسترده اقشار مختلف مردم و دانش‌آموزان بوکانی برگزار شد، افزود: سران آمریکا و کشورهای استکباری از قدرت و جایگاه ایران در منطقه عصبانی هستند و سعی می‌کنند با وارد آوردن فشار اقتصادی، ملت ایران را به زانو درآورند در حالی که این امر تاثیری در اراده و مقاومت مردم ندارد.

وی با بیان اینکه مقاومت ملت ایران در برابر فشارهای استکبار و ایستادگی آنان نشان داد که قدرت استکبار پوشالی است، اظهار داشت: یوم الله ۱۳ آبان و وقایع این روز تاریخی، از جمله نقاط عطف استکبار ستیزی و مبارزه ملت ایران با آمریکاست. 

وی روز ۱۳ آبان را یادآور شکست هیمنه استکبار به دست ملت غیور ایران عنوان کرد و افزود: حضور پرشور جوانان در این راهپیمایی نشان داد که پایبند ارزش‌های انقلاب و نظام اسلامی هستند.

مردم همیشه در صحنه بوکان امروز با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۱۳ آبان بار دیگر پایبندی خود به آرمان های انقلاب اسلامی به نمایش گذاشتند و فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل را با وحدت خود به گوش جهانیان رساندند.

مردم این شهرستان در پایان این راهپیمایی ضمن قرائت قطعنامه‌ای با محکوم کردن سیاست‌های خصمانه استکبار جهانی پرچم آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی را نیز به آتش کشیدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.