سرهنگ سلمان حیدری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه قاطع پلیس با تهیه و توزیع‌کنندگان مواد مخدر و قرص‌های غیرمجاز و روانگردان و در پاسخ به مطالبات مردم و با همکاری شهروندان، تیم‌های عملیاتی موفق به کشف این محموله شدند. 

وی با اشاره به اینکه این قرص‌های قاچاق در محل ایست بازرسی مبادی ورودی این شهر از یک دستگاه خودرو سمند کشف شد، ادامه داد: برابر اعلام کارشناسان، ارزش این محموله حدود ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

وی اضافه کرد: در این رابطه این خودرو توقیف و راننده آن دستگیر شد که پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی شهرستان تحویل داده شد.

وی افزود: قاچاق کالا ضربه مهلکی به اقتصاد کشور وارد می‌کند و از این رو پلیس بر خود واجب می‌داند که با پدیده قاچاق به شدت مبارزه کند.

فرمانده انتظامی بوکان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی و افراد مشکوک در زمینه خرید و فروش انواع دارو و قرص‌های غیرمجاز و قاچاق مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام کنند.

از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار عدد قرص قاچاق و غیرمجاز در این شهرستان کشف و ضبط شده است.

بوکان در جنوب آذربایجان‌غربی و در مسیر اتصال استان کردستان به آذربایجان‌غربی واقع شده و هرساله مقادیر زیادی کالای قاچاق توسط ماموران انتظامی در این محور کشف و ضبط می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.