سرهنگ علی برنا روز پنجشنبه در جمع بسیجیان این شهرستان و در اولین روز از رزمایش همگانی «الی بیت‌المقدس» سپاه شهدا اظهار داشت: بسیج از انبیا و اوصیا به ما به ارث رسیده است و امروز این نیروهای مردمی در ایجاد امنیت پایدار نقش اساسی ایفا می‌کنند.

وی در خصوص نقش بسیج در خاموش کردن فتنه‌های دشمنان نیز بیان کرد و افزود: بسیج در خاموش کردن فتنه‌های ۷۸ و ۸۸ عملکرد اصلی را داشت و آن بحران‌ها با بصیرت بسیجی و فرماندهی مقام معظم رهبری مدیریت شد.

وی با تاکید بر اینکه بسیجیان باید خودشان را برای انتخابات پرشور آماده کنند، بیان کرد: عده‌ای از هم‌اکنون تحریم انتخابات را زمزمه می‌کنند و برخی هم می‌خواهند ارزش‌های اسلامی را زیر سوال ببرند اما همه این فتنه‌ها با حضور میلیون بسیجیان در صحنه انتخابات خنثی خواهد شد.

سرهنگ برنا اظهار داشت: دشمنان سعی دارند اختلاف بین مسئولان را القاء کنند در حالی‌که مسئولان هر اختلافی هم داشته باشند در تقابل با دشمنان و خدمت به مردم وحدت دارند.

وی تصریح کرد: بسیجیان در حل بحران‌ها و بلایای طبیعی به داد مردم رسیده‌اند و به مشکلات مردم رسیدگی کرده‌اند؛ این بسیج بود که داعش را در لبنان، سوریه، عراق و یمن سرکوب کرد و امروز دشمنان در یمن در مقابل فرهنگ بسیجی مردم تسلیم شده‌اند و برای مذااکره التماس می‌کنند.

به گزارش ایرنا رزمایش 2 روزه «الی بیت‌المقدس» سپاه شهدای آذربایجان‌غربی در سه محور دفاعی، امنیتی و امدادی در حال برگزاری است و در روز اول/امروز/ بسیجیان حاضر در رزمایش با حضور در مساجد، اردوگاه‌ها و نقاط پیش‌بینی شده در استان در کلاس‌های آموزشی و توجیهی مختلف حضور می‌یابند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.