به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، ویندزور جان، دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای به ابراهیم شکوری، سرپرست دبیرکلی نوشت:

از طرف رئیس و کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا، صعود تیم ملی فوتسال ایران  به مسابقات جام ملتهای فوتسال آسیا ۲۰۲۰ -ترکمنستان را تبریک می‌گویم. همچنین موفقیت در سازماندهی و برگزاری رقابت‌های مرحله مقدماتی که در ارومیه برگزار شد، را تبریک می‌گویم.

بدون شک این موفقیت برگرفته از فداکاری، پشتکار و تلاش بی‌وقفه در برگزاری مسابقات این چنین سطح بالا بوده است. قدردانی صمیمانه من از کمیته سازماندهی محلی را در راستای این میزبانی فوق‌العاده که نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا و دیگر تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها شاهد آن بودند، پذیرا باشید.

امیدوارم تیم ملی فوتسال ایران به موفقیت های بیشتری در مسیر مسابقات پیش رو و همچنین مسابقات قهرمانی آسیا که اسفندماه به میزبانی  ترکمنستان برگزار می شود، دست پیدا کند.

لازم به توضیح است، مسابقات مرحله مقدماتی قهرمانی فوتسال آسیا در منطقه مرکز و جنوب آسیا به میزبانی استان آذربایجان‌غربی و در شهر ارومیه برگزار شد و در نهایت تیم‌های ایران، جمهوری قرقیز، ازبکستان و تاجیکستان به همراه ترکمنستان میزبان مرحله نهایی به مسابقات جام ملتهای فوتسال آسیا ۲۰۲۰ آسیا صعود کنند.

۴۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1284066
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.