احسان مهدیان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این فیلم به کارگردانی احسان سلطانی از تولیدات انجمن سینمای جوانان ارومیه است که در جشنواره های بین المللی دیگری از جمله  آمریکا نیز حضور یافته است.

وی اضافه کرد: از اول سال جاری تاکنون پنج فیلم در انجمن سینمای جوانان آذربایجان غربی تولید شده که ۲ فیلم آماده نمایش، ۲ فیلم درحال تدوین و یک فیلم در مراحل فیلمبرداری است.

وی فیلم «موزه» به کارگردانی پدرام حبیب باقر پیران، فیلم «مالوم» به کارگردانی احسان سلطانی، «کارنیکا» به کارگردانی مریم صمدی و فیلم «انس» به کارگردانی علی مددی را فیلم های تولیدی در آذربایجان غربی عنوان کرد.

رییس انجمن سینمای جوانان آذربایجان غربی به راهیابی تولیدات سینمای جوان استان به جشنواره های داخلی و خارجی نیز اشاره کرد و افزود: فیلم «مالوم» امسال به بخش رقابتی جشنواره فرهنگ در آمریکا راه یافت و همچنین فیلم " موزه" در جشنواره «کوین پالم» کالیفرنیای آمریکا موفق به دریافت جایزه شد.

سال گذشته انجمن سینمای جوانان آذربایجان غربی ۱۴ فیلم تولید کرد که پیش بینی می شود امسال علاوه بر پنج فیلم تولید شده تا پایان سال ۱۵ فیلم دیگر نیز تولید شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.