ارسلان پناهی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این لباس شامل چکمه، دستکش، کلاه و لباس ضدآتش است که این آتش‌نشانی پیشتر فاقد آن بود و با خرید و اهدای آن توسط این شهروند خیرخواه در ماموریت‌های محوله از آن استفاده خواهد شد.

وی بیان کرد: کمک به آتش‌نشانی از سوی خیران برای نخستین بار است که در این شهرستان انجام می‌شود و امید است که ادامه پیدا کرده و با تجهیز بیشتر آتش‌نشانان با تجهیزات بیشتر قادر به انجام مناسب ماموریت‌های خود باشند.

وی افزود: بالابر هیدرولیک، تشک نجات و لباس غواصی با توجه به وجود سد سردشت و رودخانه زاب در این شهرستان از دیگر تجهیزات موردنیاز و اساسی این آتش‌نشانی است.

«پناهی» گفت: در راستای ارتقای آمادگی کارکنان آتش‌نشانی با تجهیزات و امکانات جدید کلاس‌‍های آموزشی مستمری در دستور برنامه های این مدیریت قرار دارد که هرساله در حال برگزاری است.

آتش‌نشانی سردشت دارای پنج دستگاه خودروی اطفای حریق بوده که ۲ دستگاه از آنها قدیمی هستند؛ در سردشت یک ایستگاه آتش‌نشانی وجود دارد که دارای ۱۶ آتش‌نشان است.

سردشت دارای ۲ بخش مرکزی و «وزینه» است که به علت پایین بودن شاخص‌های توسعه یکی از محروم‌ترین مناطق آذربایجان‌غربی به شمار می‌رود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.