«دجان ددوویچ» /Dejan dedovic/ روز پنج‌شنبه در کنفرانس خبری پس از پیروزی ۵ بر ۲ تیمش مقابل تیم ملی افغانستان از سری رقابت‌های مقدماتی ۲۰۲۰ آسیا در ارومیه در جمع خبرنگاران افزود: منظور از اینکه بر خود پیروز شدیم این است که تیم ملی تاجیکستان طی دیدارهایی که قبل از آغاز این مسابقات سه بار و با پذیرفتن ۱۰ گل نابهنگام روحیه بسیار ضعیفی برای این رقابت‌ها داشت و خوشحالم که با ۲ پیروزی مستمر در ارومیه روحیه بازیکنانم تا حدودی به آنها بازگشت.

وی بیان کرد: بدون شک طی چند ماه آینده خبرهای بسیار خوشی از تیم ملی فوتسال تاجیکستان به گوش حریفان آسیایی می‌رسد زیرا به این بازیکنان و این تیم اطمینان دارم.

وی با بیان اینکه هدایت تیم ملی فوتسال تاجیکستان را به تازگی و حدود یک ماه است که بر عهده گرفته‌است اظهار داشت: زمان کافی برای انجام تمرینات قبل از این مسابقه نداشتیم ولی خوشحالم که در این مدت زمان کم توانستیم به عنوان یکی از تیم‌های قدرتمند در گروه ۲ این مسابقات حضور داشته و جواز حضور  در مرحله نهایی را کسب کنیم. 

سرمربی تیم ملی فوتسال تاجیکستان با قدردانی از نحوه میزبانی ایران و شهر ارومیه در فراهم کردن امکانات و تجهیزات لازم، گفت: هتل، اسکان، تغذیه و سالن محل مسابقات در حد بسیار خوبی است و بازیکنان و کادر فنی این تیم به هیچ وجه احساس غریبی نمی‌کنند.

مرحله مقدماتی مسابقات فوتسال مردان آسیا از روز یکم تا سوم آبان ماه جاری با حضور تیم‌های ازبکستان، تاجیکستان، نپال، افغانستان، ایران، قرقیزستان و ترکمنستان به میزبانی ارومیه در حال برگزاری است.

طبق قرعه‌کشی تیم‌های ازبکستان، تاجیکستان، نپال و افغانستان در گروه اول و تیم‌های ایران، قرقیزستان و ترکمنستان در گروه دوم به رقابت می‌پردازند.

در نخستین روز این مسابقات از ساعت ۱۳ روز چهارشنبه/اول آبان‌ماه/ تاجیکستان با ۶ گل نپال را شکست داد و ازبکستان با نتیجه ۶ بر ۲ افغانستان را از پیش رو برداشت.

از ساعت ۱۳ امروز پنج‌شنبه دوم آبان‌ماه افغانستان با تاجیکستان بازی کرد، نپال با ازبکستان ساعت ۱۵:۳۰ به مصاف هم رفته اند و قرقیزستان با ترکمنستان ساعت ۱۸ رقابت می‌کند.

فردا جمعه در روز پایانی دور مقدماتی/سوم آبان/ نپال با افغانستان ساعت ۱۳، ازبکستان با تاجیکستان ساعت ۱۵:۳۰ و قرقیزستان با ایران ساعت ۱۸ دیدار خواهد کرد.

پنج تیم برتر این مسابقات جواز حضور در مرحله نهایی رقابت‌های قهرمانی ۲۰۲۰ مردان آسیا که اسفند امسال در کشور ترکمنستان برگزار خواهد شد را کسب می‌کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.