«روبرت گردوویچ» /Robert gridvic/ روز چهارشنبه در کنفرانس خبری بعد از باخت ۴ بر صفر تیمش مقابل تیم ملی فوتسال ایران در جمع خبرنگاران افزود: در دقایقی از بازی به ویژه در نیمه دوم بعد از عملکرد ضعیف برخی بازیکنان، عصبی شده و تغییراتی را در تیم انجام دادم.

وی بیان کرد: در نیمه دوم و بعد از عملکرد ضعیف تیم، تیم ملی ایران بازیکنان اصلی اش را بیرون کشید و به جوانان میدان داد و این اتفاق ضربه بدی به تیم من بود.

گردوویچ افزود: برای بازی بعد با تمام توان به میدان خواهیم آمد تا بتوانیم برنده بازی شده و با روحیه ای مناسب مسابقات را به پایان برسانیم.

وی در مورد بازیکنان تیمش برای مرحله نهایی گفت: برخی بازیکنان در حد و اندازه تیم ملی نیستند و مجبور هستم برای مرحله پایانی ۳۰ درصد تیم را تغییر دهم و در این میان از ۲ بازیکن فوتبالیست که سابقه حضور در تیم فوتسال ارتش ترکمنستان را دارند، دعوت خواهم کرد.

سرمربی تیم ملی فوتسال افغانستان اضافه کرد: یکی از اهداف ما در این تورنمنت کسب تجربه بود که دیدار با ایران بهترین فرصت را برای ما ایجاد کرد.

مرحله مقدماتی فوتسال مردان آسیا از امروز /چهارشنبه/ تا سوم آبان ماه امسال با حضور تیم‌های ازبکستان، تاجیکستان، نپال، افغانستان، ایران، قرقیزستان و ترکمنستان در ارومیه برگزار می‌شود.

طبق قرعه‌کشی تیم‌های ازبکستان، تاجیکستان، نپال و افغانستان در گروه اول و تیم‌های ایران، قرقیزستان و ترکمنستان در گروه دوم به رقابت می‌پردازند.

در نخستین روز این مسابقات از ساعت ۱۳ امروز چهارشنبه/اول آبان‌ماه/ تاجیکستان با ۶ گل نپال را شکست داد و ازبکستان با نتیجه ۶ بر ۲ افغانستان را از پیش رو برداشت.

ساعت ۱۳ فردا پنج‌شنبه دوم آبان‌ماه افغانستان با تاجیکستان، نپال با ازبکستان ساعت ۱۵:۳۰ و قرقیزستان با ترکمنستان ساعت ۱۸ رقابت می‌کنند و در روز پایانی دور مقدماتی، جمعه /سوم آبان/ نپال با افغانستان ساعت ۱۳، ازبکستان با تاجیکستان ساعت ۱۵:۳۰ و قرقیزستان با ایران ساعت ۱۸ دیدار خواهند کرد.

پنج تیم برتر این مسابقات جواز حضور در مرحله نهایی رقابت‌های قهرمانی ۲۰۲۰ مردان آسیا که اسفند امسال در کشور ترکمنستان برگزار خواهد شد را کسب می‌کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.