علی‌اصغر حسن‌زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم ملی ایران برای حضوری قدرتمند در مسابقات مرحله مقدماتی قهرمانی ۲۰۱۹ آسیا وارد ارومیه شده است و در گروه ۲ این مسابقات ۲ دیدار با تیم های ترکمنستان /میزبان مرحله نهایی/ و جمهوری قرقیز برگزار خواهد کرد.

وی با اشاره به جوانگرایی سرمربی تیم ملی بیان کرد: این دیدارها فرصتی خوب و جدی برای محک زدن بازیکنان جوان و با انگیزه است ضمن اینکه این جوانان به بازیکنان باتجربه انگیزه مضاعفی می دهند.

وی با اشاره به اینکه مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا رفته رفته نسبت به دوره های قبلی سخت تر و دشوارتر می شود، ادامه داد: هر تیم آسیایی که مقابل ایران مسابقه می‌دهد، با تمام توان و برای اثبات داشته‌های خود به میدان می آید که این انگیزه با توجه به اینکه مسابقات نهایی امسال، حکم مقدماتی جام جهانی را نیز دارد، چند برابر شده است.

 کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران گفت: دفاع از عنوان قهرمانی آسیا هدف اصلی تیم است و امسال نیز با ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه قصد داریم همچنان بر بام بلند قاره کهن قرار بگیریم.

مرحله مقدماتی مسابقات فوتسال مردان آسیا از امروز تا سوم آبان ماه جاری با حضور تیم‌های ازبکستان، تاجیکستان، نپال، افغانستان، ایران، قرقیزستان و ترکمنستان در ارومیه برگزار می‌شود.

«شیخ طلال فهدالصباح» رییس کمیته فوتسال کنفدراسیون آسیا و رییس کمیته فوتسال فدراسیون ایران به عنوان مهمانان ویژه در جریان برگزاری این مسابقات به شهر ارومیه سفر می‌کنند.

طبق قرعه‌کشی تیم‌های ازبکستان، تاجیکستان، نپال و افغانستان در گروه اول و تیم‌های ایران، قرقیزستان و ترکمنستان در گروه دوم به رقابت می‌پردازند.

در نخستین روز مسابقات ساعت ۱۳ روز چهارشنبه/اول آبان‌ماه/ تاجیکستان با نپال، ازبکستان با افغانستان و ساعت ۱۵:۳۰ ترکمنستان با ایران ساعت ۱۸ دیدار خواهند کرد.

ساعت ۱۳ روز پنج‌شنبه ۲ آبان‌ماه افغانستان با تاجیکستان، نپال با ازبکستان ساعت ۱۵:۳۰ و قرقیزستان با ترکمنستان ساعت ۱۸ رقابت می‌کنند و در روز پایانی دور مقدماتی، جمعه /۳ آبان/ نپال با افغانستان ساعت ۱۳ و ازبکستان با تاجیکستان ساعت ۱۵:۳۰ و قرقیزستان با ایران ساعت ۱۸ دیدار خواهند کرد.

چهار تیم برتر این مسابقات جواز حضور در مرحله نهایی رقابت‌های قهرمانی ۲۰۲۰ مردان آسیا که اسفند امسال در کشور ترکمنستان برگزار خواهد شد را کسب می‌کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.