به گزارش ایرنا، «میرزان موکانوف» روز سه‌شنبه در نشست خبری مسابقات دور مقدماتی فوتسال 2019 آسیا در ارومیه اظهار داشت: بازی با ایران به عنوان تیم نخست آسیا و یکی از قدرت‌های جهان سخت و مشکل است.

وی گفت: قرقیزستان همواره تیم باتجربه‌ای است ولی در حال حاضر این تیم جوان شده و به دنبال آمادگی این بازیکنان در رقابت‌هایی از این دست است تا از آمادگی کامل برخوردار شود.

وی اظهار امیدواری کرد تا قرقیزستان در این رقابت‌ها با کسب نتایج خوب به مرحله نهایی صعود کند.

مسابقات مقدماتی فوتسال قهرمانی آسیا در منطقه جنوب و مرکز آسیا با حضور 7 تیم ایران، ازبکستان، ترکمنستان، افغانستان، نپال، جمهوری قرقیز و تاجیکستان یک تا 3 آبان در ارومیه برگزار می شود .

تیم ملی فوتسال قرقیزستان یکی از 5 تیم برتر آسیا از لحاظ حضور در مرحله نهایی رقابت‌های قهرمانی آسیاست و با حضور در تمامی ادوار از تجربه مناسبی برخوردار است.

این تیم یک عنوان سومی و 2 عنوان چهارمی در طی 15 دوره برگزاری این رقابت‌ها کسب کرده است.

طبق قرعه‌کشی تیم‌های ازبکستان، تاجیکستان، نپال و افغانستان در گروه اول و تیم‌های ایران، قرقیزستان و ترکمنستان در گروه دوم به رقابت می‌پردازند.

در نخستین روز مسابقات ساعت ۱۳ روز چهارشنبه/اول آبان‌ماه/ تاجیکستان با نپال، ازبکستان با افغانستان و ساعت ۱۵:۳۰ ترکمنستان با ایران ساعت ۱۸ دیدار خواهند کرد.

ساعت ۱۳ روز پنج‌شنبه ۲ آبان‌ماه افغانستان با تاجیکستان، نپال با ازبکستان ساعت ۱۵:۳۰ و قرقیزستان با ترکمنستان ساعت ۱۸ رقابت می‌کنند و در روز پایانی دور مقدماتی، جمعه /۳ آبان/ نپال با افغانستان ساعت ۱۳ و ازبکستان با تاجیکستان ساعت ۱۵:۳۰ و قرقیزستان با ایران ساعت ۱۸ دیدار خواهند کرد.

چهار تیم برتر این مسابقات جواز حضور در مرحله نهایی رقابت‌های قهرمانی ۲۰۲۰ مردان آسیا که اسفند امسال در کشور ترکمنستان برگزار خواهد شد را کسب می‌کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.