یحیی بهاری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این دیدار فردا چهارشنبه /۲۴ مهر ماه/ ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه ۷۵ هزار نفری نقش جهان شهر اصفهان برگزار می‌شود و جایگزین مناسبی برای دیدار به تعویق افتاده تیم ۹۰ ارومیه در جام حذفی کشور است.

وی بیان کرد: برگزاری این مسابقه دوستانه فرصتی مناسب برای محک زدن هر چه بیشتر بازیکنان و کسب آمادگی جسمی و روحی آنان است و در آستانه دیدارهای هفته نهم لیگ دسته یک کشور تاثیر بسزایی در روحیه بخشی به بازیکنان و کادر فنی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه تیم ۹۰ ارومیه قرار بود فردا چهارشنبه /۲۴ مهرماه/ در مرحله یک هشتم‌نهایی در زمین چمن ورزشگاه تختی ارومیه میزبان تراکتورسازی تبریز باشد، ادامه داد: آن دیدار به دلیل حضور چهار بازیکن ملی‌پوش تیم تراکتورسازی تبریز در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی به روز پنجم آذر ماه امسال موکول شد. 

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ۹۰ ارومیه گفت: تیم فوتبال این باشگاه هفته آینده در هفته نهم رقابت‌های لیگ دسته یک کشور در زمین حریف مقابل تیم پرسپولیس پاکدشت به میدان می‌رود. 

بهاری افزود: تیم فوتبال این باشگاه تا پایان هفته هشتم رقابت‌های لیگ دسته یک کشور با کسب پنج پیروزی مقابل علم و ادب تبریز، سپیدرود رشت، قشقایی شیراز، ملوان بندرانزلی و رایکای بابل، ۲ تساوی مقابل نیروی زمینی تهران و داماش گیلان و یک شکست مقابل آلومینیوم اراک، با هشت گل زده، سه گل خورده و کسب ۱۷ امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد.

تمرینات این تیم هفته گذشته به دلیل بروز مشکلات مالی و اعتصاب بازیکنان به تعطیلی کشیده شده بود با دستور و مساعدت استاندار آذربایجان غربی از سر گرفته شده است.

فوتبال شهر ارومیه سال گذشته پس از گذشت سه دهه بار دیگر با حضور تیم ۹۰ این شهر در لیگ دسته یک کشور جان تازه‌ای به خود گرفته است ولی این تیم برای بقا در جام آزادگان نیازمند حمایت همه‌جانبه مسوولان آذربایجان‌غربی است.

فصل گذشته تیم فوتبال ۹۰ ارومیه در پایان رقابت‌های لیگ دسته یک کشور با کسب هفت برد، ۱۰ تساوی، ۱۳ باخت، ۲۲ گل زده، ۴۰ گل خورده و اندوختن ۳۱ امتیاز در رتبه یازدهم جدول رده‌بندی قرار گرفت و سهمیه جام آزادگان را برای فصل جاری حفظ کرد.

۷۱۵۶/۲۰۹۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.