مسعود خشایی روز یکشنبه در آیین معارفه سرپرست جدید شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان‌غربی افزود: این شرکت‌ها در راستای ارتقای خدمت به شهرنشینان و روستاییان پس از تصویب در هیات دولت و با دستور رییس جمهوری به اجرا در می‌آید.

وی اضافه کرد: با ادغام این ۲ شرکت سهامی، شرکت آب و فاضلاب در استان‌ها به‌صورت غیردولتی خواهد بود.

وی بیان کرد: یکی از مهمترین برنامه‌های شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، اجرای طرح‌هایی در راستای ارائه خدمات به صورت غیرحضوری است که با همراهی شرکت‌های آب و فاضلاب گام‌های اساسی در این خصوص برداشته شده و اقدامات دیگری نیز در آینده به اجرا در می‌آید.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی نیز در این آیین بر تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام تاکید کرد و ادامه داد: یکی از بخش‌هایی که طرح‌های ویژه‌ای با اهتمام دولت در آن اجرا شده، حوضه دریاچه ارومیه است که اتمام این طرح‌ها می‌تواند در بهبود وضعیت این دریاچه و افزایش راندمان بخش آب موثر باشد.

پیمان آرامون تاکید کرد: در کنار اجرای طرح‌های تامین و توزیع آب و جمع‌آوری فاضلاب، فرهنگ‌سازی برای صرفه‌جویی در مصرف نیز باید در دستور کار شرکت‌هایی نظیر آب و فاضلاب قرار گیرد.

در این آیین، سیدعلیرضا رضوی که مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی است با حفظ سمت به عنوان سرپرست شرکت آب و فاضلاب شهری استان نیز منصوب و معرفی شد.

۸۱۳۷/۶۱۸۵/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
4 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.