به گزارش ایرنا، ماموستا عبدالسلام امامی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مهاباد ضمن گرامیداشت هفته ناجا افزود: نیروی انتظامی بهترین پشتیبان برای مردم است و مردم نیز باید به این نیرو افتخار کرده و در برقراری نظم آنان را یاری کنند.

وی ادامه داد: تلاش‌های مجاهدانه و خستگی‌ناپذیر پلیس در عرصه‌های مختلف، از آنان چهره‌ای محبوب ساخته و همه مردم، ماموران انتظامی را از خود و حافظ جان و مال و امنیتشان می‌دانند.

ماموستا امامی تاکید کرد: اعتماد مردم به پلیس پشتوانه عظیم این نیروی جان برکف محسوب می‌شود، هرچه این رتباط بیشتر و موثرتر باشد، دستاوردهای پلیس در تامین امنیت نیز در جامعه افزایش می‌یابد.

وی ضمن دعوت شهروندان به رعایت حق و حقوق یکدیگر از آنان خواست که با توجه با بازگشایی مدارس، نسبت به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی دقت بیشتری کنند تا دانش‌آموزان در مسیرهای تردد خود دچار صدمه نشوند.

امام جمعه مهاباد همچنین با تبریک روز آتش‌نشانی بیان کرد: سختی فعالیت آتش‌نشانان و ایثار آنان در خدمت‌رسانی به مردم و آسیب‌دیدگان، جایگاه این افراد را در جامعه ارتقا بخشیده و این افراد را جزو گروه‌های اثرگذار کرده است.

ماموستا امامی اظهار داشت: کسانیکه در حوادث و آتش‌سوزی‌ها جان و مال مردم را نجات می‌دهند خداوند نیز در آخرت آنان را از آتش جهنم محفوظ نگه خواهد داشت.

وی در ادامه به اهمیت تکریم سالمندان در جامعه اشاره کرد و افزود: توجه و احترام به سالمندان در تقویت روحیه آنها تاثیر بسزایی دارد.

ماموستا امامی اظهار داشت: سالمندان ضمن تقویت جسمی به توجه روحی و روانی نیز نیاز دارند.

۱۱ تا ۱۷ مهرماه به نام هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده که شعار امسال این هفته «پلیس هوشمند، امین مردم» تعیین شده است.

هفتم مهرماه نیز روز ملی ایمنی و آتش‌نشانی نام گرفته‌است.

یک اکتبر، (نهم مهر ماه) روز جهانی سالمندان و یکی از روزهای هفته ملی سالمند در ایران است.

۹۹۰۳/۶۱۸۵/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.