سرهنگ علی ابراهیمی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این امر با اهتمام ویژه پلیس در خصوص کشف سرقت و دستگیری سارقان محقق شده به طوری که ۹۰ درصد سرقت از منزل، اماکن دولتی و خودرو در آذربایجان غربی طی سال جاری کشف شده است.

وی در خصوص دیگر موفقیت های پلیس آذربایجان غربی در سال جاری بیان کرد: در این مدت ۱۰۳ درصد قتل های اتفاق افتاده در آذربایجان غربی کشف و ۹۴ درصد جاعلان و کلاهبردارانی که مرتکب جرم شده بودند و همچنین یک هزار قاچاقچی در استان دستگیر شده اند.

وی اضافه کرد: امسال علاوه بر کشف دهها میلیارد ریال کالا و ارز قاچاق در آذربایجان غربی، بیش از ۵۰۰ دستگاه خودرو مورد استفاده توسط قاچاقچیان نیز توقیف و با حکم قضایی روانه پارکینگ پلیس شده است.

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان غربی ادامه داد: کشف بیش از ۱۱ تن انواع مواد مخدر از جمله دیگر موفقیت های پلیس استان در حوزه مقابله با جرم بوده که این رقم قابل مقایسه با نیمه نخست سال گذشته نیست.

مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری‌ها و بد اخلاقی‌های اجتماعی و کاهش تصادف‌ها از اولویت‌های پنج گانه انتظامی این استان در سال جاری است.

۸۱۳۷/۲۰۹۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.