حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی روز جمعه در دیدار با فرماندهان یگان‌های مختلف فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی که به مناسبت دومین روز از هفته ناجا برگزار شد، افزود: گستردگی ماموریت‌های نیروی انتظامی نشان از ارزشمندی کار ایجاد امنیت در کشور است.

وی به تلاش کارکنان انتظامی در راستای ایجاد امنیت در جامعه اشاره کرد و ادامه داد: اولین قدم، ‌باور داشتن به ارزش این کار است و حفظ هویت واقعی کارکنان نیروی انتظامی از کارهای مهم این قشر به شمار می رود.

وی بیان کرد: ظرفیت عظیم نیروی انتظامی و نیروهای مسلح بسیار بالاست و به خاطر همین ظرفیت، پیشرفت و اعتلای هر چه بیشتر عملکرد نیروی انتظامی در سطوح مختلف و قانع نبودن به شرایط موجود مورد انتظار همه مردم و مسئولان است که مطمئن هستیم این انتظار به خوبی برآورده می شود.

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان غربی نیز در این دیدار اظهار کرد: شعار هفته نیروی انتظامی امسال «پلیس هوشمند، امین مردم» انتخاب شده و کارکنان پلیس در همه زمینه ها سعی دارند به عنوان پلیس نمونه و هوشمند در جهت تامین امنیت مردم قدم بردارند.

سرهنگ علی ابراهیمی اضافه کرد: تعمیق باورهای دینی در بین کارکنان یکی از مهمترین برنامه ریزی های فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی است که در این زمینه نیز بسیار موفق بوده ایم.

هفته ناجا از دیروز آغاز شده و تا ۱۹ مهرماه جاری ادامه دارد.

۸۱۳۷/۲۰۹۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.