یحیی بهاری روز پنج‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مراسم قرعه‌کشی مرحله پنجم رقابت‌های جام حذفی کشور (یادواره آزادسازی خرمشهر) امروز پنج‌شنبه /۱۱ مهر ماه/ با حضور مسوولان سازمان لیگ و نمایندگان باشگاه‌ها در سالن روابط عمومی سازمان لیگ برگزار شد.

وی بیان کرد: مسابقات مرحله پنجم و یک هشتم‌نهایی جام حذفی ایران با شرکت ۱۶ تیم، شامل تیم‌های صعود کننده از مرحله چهارم در تاریخ ۲۴ و ۲۵ مهرماه به انجام می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه تیم ۹۰ ارومیه در زمین چمن تختی ارومیه میزبان تراکتورسازی تبریز خواهد بود، ادامه داد: بر اساس قرعه‌کشی انجام شده، استقلال ماهشهر با شهرداری ماهشهر، پرسپولیس تهران با صنعت نفت آبادان، سپاهان اصفهان با پیکان تهران، ذوب آهن اصفهان با مس کرمان، شاهین شهرداری بوشهر با سایپا تهران، شهرخودرو مشهد با نفت مسجد سلیمان و استقلال تهران با فجر سپاسی شیراز مسابقه می‌دهند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ۹۰ ارومیه گفت: این تیم روز ۱۶ شهریور ماه جاری در نخستین دیدار خود از رقابت‌های جام حذفی کشور در زمین چمن ورزشگاه جهان پهلوان تختی ارومیه با ۲ گل مقابل تیم اتحاد کامیاران به برتری رسید و در دومین دیدار خود نیز با ۲ گل نیروی زمینی تهران را شکست داد و راهی مرحله یک هشتم‌نهایی شد.

بهاری افزود: سال گذشته تیم ۹۰ ارومیه در دور چهارم و یک شانزدهم نهایی جام حذفی در ورزشگاه آزادی تهران با یک گل مقابل تیم پرسپولیس تهران شکست خورد و از صعود به مرحله یک هشتم‌نهایی بازماند.

فوتبال شهر ارومیه سال گذشته پس از گذشت سه دهه بار دیگر با حضور تیم ۹۰ این شهر در لیگ دسته یک کشور جان تازه‌ای به خود گرفته است ولی این تیم برای بقا در جام آزادگان نیازمند حمایت همه‌جانبه مسوولان آذربایجان‌غربی است.

هم‌اکنون تیم فوتبال ۹۰ ارومیه تا پایان هفته ششم رقابت‌های دور رفت لیگ دسته یک کشور با چهار برد، یک باخت، یک تساوی، ۶ گل زده، سه گل خورده و کسب ۱۳ امتیاز در رده چهارم جدول رده‌بندی قرار دارد.

تیم فوتبال ۹۰ ارومیه در پایان رقابت‌های لیگ دسته یک کشور در فصل گذشته با کسب هفت برد، ۱۰ تساوی، ۱۳ باخت، ۲۲ گل زده، ۴۰ گل خورده و اندوختن ۳۱ امتیاز در رتبه یازدهم جدول رده‌بندی قرار گرفت و سهمیه جام آزادگان را برای فصل جاری حفظ کرد.

۷۱۵۶/۶۱۸۵/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.