به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه این هفته ارومیه افزود: رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با اعضای مجلس خبرگان رهبری فرمودند که از نیروهای انقلابی و متدین حمایت و سعی شود در مسوولیت‌های مختلف از نیروهای متدین و انقلابی استفاده شود.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند باید کارها به کسانیکه معتقد به نظام و انقلابی هستند سپرده شود گفت: این فرمان صریح رهبر معظم انقلاب است و نباید در ارگان‌ها و نهادهای مختلف افراد انقلابی در حاشیه مانده و کنار گذاشته شوند.

وی به بخش‌های دیگر از سخنان رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: ایشان تاکید کردند تمام آحاد جامعه باید با مدیریت جهادی کار کنند و تقوا محور بوده و با صداقت وارد عمل شوند.

حجت‌الاسلام قریشی ادامه داد: رهبری همچنین در جمع اعضای مجلس خبرگان رهبری توکل به خدا را از جمله عوامل پیروزی در جنگ و انقلاب برشمرده و افزودند از ابتدای انقلاب تاکنون با توکل بر خدا در تمام عرصه‌ها پیروز شده‌ایم.

وی در مورد پرداخت نشدن حقوق کارگران برخی واحدهای تولیدی گفت: برخی کارخانه‌ها و ادارات حقوق کارکنان خود را پرداخت نکرده‌اند که ضروری است به این مهم توجه کرده و به موقع حقوق نیروهای خود را پرداخت کنند.

وی تاکید کرد: در ادارات و سایر مجموعه‌ها پرداخت حقوق ابتدا باید از رده پایین مجموعه شروع شده و سپس حقوق رده‌های بالا پرداخت شود در حالیکه رئیس مجموعه حقوق خود را دریافت کرده و نیروهای پایینی مدت‌ها در انتظار دریافت حقوق خود می‌مانند.

نماینده ولی فقیه در استان در بخش دیگری از خطبه‌ها به خرید محصولات کشاورزی از کشاورزان به ویژه خرید سیب اشاره کرد و گفت: از مسوولان انتظار می‌رود محصول کشاورزان را به قیمت منصفانه و واقعی خریداری کنند.

امام جمعه ارومیه با اشاره به مراسم اربعین اظهار داشت: مقام معظم رهبری تاکید کرده‌اند مراسم اربعین امسال باید به لحاظ کمی و کیفی پرشورتر و پربارتر از سال‌های گذشته برگزار شود.

امام جمعه ارومیه با اشاره به هفتم مهرماه سال روز آتش‌نشانی، این روز را به آتش‌نشانان و فعالان این حوزه تبریک گفته و از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی آنان قدردانی کرد.

نماز جمعه این هفته ارومیه با حضور اقشار مختلف مردم در مصلای امام خمینی (ره ) ارومیه برگزار شد.

۸۱۳۵/۶۱۸۵/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.