سرهنگ رضا ظهیریان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به دنبال مراجعه شهروندی به پلیس آگاهی مبنی بر اینکه فردی با عنوان مامور از وی اخاذی کرده است، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: با کسب اطلاعات بیشتر مشخص شد که سه نفر با کارت شناسایی جعلی، اسلحه کمری و دستبند فلزی به منزل فردی به هویت معلوم مراجعه و خود را مامور اداره اطلاعات معرفی کرده و با تهدید این فرد، ۵۰۰ میلیون ریال از وی اخاذی کرده‌اند.

وی اضافه کرد: این مامور قلابی با همکاری ۲ نفر دیگر ضمن دریافت پول، پس از گذشت مدتی برای بار دوم نیز به فرد مورد نظر جهت اخاذی پول مراجعه کرده بود.

فرمانده انتظامی مهاباد اظهار داشت: ماموران آگاهی پس از تحقیقات لازم توانستند مامور قلابی را در مخفیگاهش در این شهرستان شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر کنند.

سرهنگ ظهیریان با بیان اینکه در بازجویی‌های انجام شده این مامور قلابی به جرم ارتکابی و همدستی با ۲ نفر دیگر اعتراف کرد، افزود: این افراد پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قضایی به مقام قضایی تحویل داده شدند.

وی از شهروندان خواست در صورت مواجه شدن با درخواست‌های نامعقول افرادی که خود را مامور معرفی می‌کنند، کارت شناسایی معتبر درخواست کرده و هرگونه مورد مشکوک را به ۱۱۰ اطلاع دهند.

مهاباد با ۲۳۷ هزار نفر جمعیت و سه کلانتری در جنوب آذربایجان‌غربی واقع است.

۹۹۰۳/۶۱۸۵/۲۰۹۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.