به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس سرهنگ آیت الله قره گوزلو روز چهارشنبه در این باره اظهار داشت: ماموران پاسگاه بزی شهرکی هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی در محور اصلی زابل - زهک به یک دستگاه کامیونت ایسوزو سفیدرنگ حامل بار مرغ زنده مشکوک شده و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.
وی افزود: در بررسی از این کامیونت مشخص شد که حامل 140 سبد حاوی هزارو 400 قطعه مرغ زنده فاقد هرگونه مجوز حمل است و به صورت قاچاق قصد خروج از کشور را دارد.
فرمانده انتظامی زهک با اشاره به اینکه ارزش ریالی این محموله 280 میلیون ریال برآورد شده است، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

**پایان زندگی مخفیانه قاتل فراری پس از پنج سال در ایرانشهر
جانشین انتظامی ایرانشهر گفت: در پی قتل جوانی 27 ساله در سال 93 در این شهرستان و فرار قاتل از صحنه جرم، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.
سرهنگ حسن کیخا گفت: در بررسی این پرونده قضایی مشخص شد قاتل در پی اختلافات مالی مقتول را با سلاح گرم به قتل رسانده و از محل جنایت گریخته است.
وی خاطر نشان کرد: تحقیقات برای دستگیری متهم به قتل ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان پلیس با رصد و اشراف اطلاعاتی مخفیگاه قاتل را در یکی از روستاهای اطراف ایرانشهر شناسایی و با هماهنگی قضایی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه وی را دستگیر کرده و به پنج سال زندگی مخفیانه اش پایان دادند.
جانشین انتظامی ایرانشهر افزود: متهم به قتل که جوانی 28 ساله است در بازجویی های به عمل آمده به قتل در پی اختلافات مالی اعتراف کرد.
وی گفت: متهم به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.
9923 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.