رسول مقابل روز یک‌شنبه در دومین جلسه هیأت بازرسی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی آذربایجان‌غربی افزود: باید اطمینان داشت که روند انتخابات به طور صحیح و براساس قانون اجرایی می‌شود.  

وی ادامه داد: این امر موحب صیانت و حفاظت از آرای مردم می‌گردد و زمینه را برای اجرای انتخابات در فضایی سالم و قانونمند فراهم می‌کند.  

وی اظهار داشت: باید دست اندرکاران این امر با تسلّط بیشتر بر دانش انتخابات و با رویکردی پیشگیرانه و منطقی اقدام به برگزاری انتخابات کنند.  

در ادامه این جلسه هریک از اعضا به بیان نکته نظرات و پیشنهادات خود در این زمینه پرداخته و در نهایت ترکیب اعضای هیأت بازرسی شهرستان‌های ۱۷ گانه استان مورد بررسی قرار گرفت.  

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری دوم اسفند ۱۳۹۸ در ۱۰ حوزه اصلی در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود.

هفته گذشته نیز احکام اعضای هیأت بازرسی انتخابات استان که توسط رئیس هیات مرکزی بازرسی انتخابات کشور صادر شده بود به آنها اعطا شد.
برابر احکام صادره از وزارت کشور، «رسول مقابل» مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری به عنوان رئیس هیأت بازرسی انتخابات، «مهرداد دلیری» مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری به عنوان دبیر هیأت، کاظم خبازی مدیرکل اداری و مالی استانداری به عنوان عضو هیأت، «عارف خدرلو» مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری به عنوان عضو هیأت و «غلامرضا صراف» مدیر هسته گزینش استانداری به عنوان اعضی هیأت بازرسی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی استان آذربایجان‌غربی منصوب شدند.

از ۱۰ حوزه انتخابیه آذربایجان‌غربی ۱۲ نماینده راهی مجلس یازدهم می‌شوند.

۹۹۱۸‪/۶۱۸۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.