به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، هفته ششم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور با برگزاری یک دیدار در ورزشگاه تختی ارومیه برگزار شد.

در این مسابقه که مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال تماشاگر ویژه آن بود، تیم نود ارومیه موفق شد با یک گل برابر قشقایی شیراز به برتری دست یابد.

سیروس صادقیان در دقیقه ۳ گل تیم نود را به ثمر رساند تا نماینده ارومیه با کسب ۱۳ امتیاز موقتا به رده سوم صعود کند.

عبدالصمد احمدی، سیروس صادقیان، مهدی محمدی، امین عباسی، وحید نعمتی، آرمان سوداگر، محمد فلاحیان، فرشاد اسدی، علی کرمی، پیمان پورصادقی و سعید کاظمی ترکیب اولیه تیم نود ارومیه را تشکیل می‌دادند و محمدعلی نعمتی، امیرحسین نادم، علی آزادمنش، آرام عباسی، علی مصلی نژاد، محمدرضا فیروز زاده، علی حسامی، جواد عباسی، حسین حیدری، بهزاد دودانگه و محمد غلامی برای تیم قشقایی به میدان رفتند.

وحید بیاتلو در پایان بازی نسبت به مشکلات مالی و عدم حمایت‌ها انتقاد کرد و گفت: اگر این‌بار بدلیل مشکلات از تیم استعفا دهد دیگر به تیم بازنخواهدگشت و امیدواریم همه اعم از مسئولین و اصحاب رسانه استان، برای این تیم که با کمترین هزینه در جمع مدعیان قرار گرفته حمایت کنند.

فروردین سرمربی قشقایی نیز گفت: برای کسب امتیاز به ارومیه آمده بودیم ولی شرایط جوی و حمایت تماشاگران تیم نود، ۳ امتیاز را تقدیم این تیم کرد و به ارومیه‌ای‌ها تبریک می‌گویم.
وی ادامه داد: به برد جام حذفی برابر پرسپولیس دیگر امتیازی نمی‌دهند و تلاش کادر فنی و بازیکنان قشقایی خروج از شرایط کنونی و کسب نتایج درخشان در بازی‌های آینده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1261472
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.