مهدی فروردین عصر روز شنبه و پس از باخت یک بر صفر تیمش مقابل ۹۰ ارومیه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شاهد یک دیدار جذاب و تماشاگرپسند از سوی دو تیم بودیم که موقعیت‌های زیادی نیز بر روز دروازه‌ها ایجاد شد.

وی اضافه کرد: تیم ۹۰ ارومیه با استفاده از شدت وزش باد و میانگین قدی بالای بازیکنانش به گل رسید و با حمایت تماشاگران خود و قدرت مدافعان به خوبی از گل خود محافظت کرد؛ ضمن اینکه ما نتوانستیم از موقعیت‌های خودمان استفاده کنیم.

سرمربی تیم قشقایی شیراز بیان کرد: بعد از بحرانی که به خاطر کسب نتایج ضعیف برای این تیم ایجاد شد و کادر فنی تغییر کرد، تلاش کردیم روحیه بازیکنان را تغییر دهیم و همه شاهد بودند که یکی از بهترین بازی‌ها را در این فصل به نمایش گذاشتیم و بازیکنان در این مسابقه بسیار شاداب و باانگیزه بودند.

وی در مورد شهرت یافتن باشگاه قشقایی بخاطر برد این تیم مقابل پرسپولیس، گفت: تیم قشقایی برای همه تیم‌ها احترام قائل است و برد برابر پرسپولیس اتفاق بزرگی بود ولی دیگر به آن مسابقه فکر نمی‌کنیم و تمام تلاش ما کسب حداکثر امتیاز در بازی‌های بعد و بهبود جایگاه تیم در جدول است.

به گزارش ایرنا تیم قشقایی شیراز سه سال قبل در جام حذفی با شکست پرسپولیس و حذف این تیم از جام حذفی بر سر زبان‌ها افتاد اما این فصل با چهار امتیاز از ۶ بازی در رده سیزدهم جدول قرار دارد.

«مهدی فروردین» که در ابتدای فصل دستیار رضا عنایتی بود، بعد از استعفای این مربی، هفته گذشته به عنوان سرمربی موقت نماینده شیراز در لیگ دسته اول انتخاب شد.

۹۹۳۹/۳۰۷۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.