به گزارش ایرنا، این دیدار ساعت ۱۶:۳۰ امروز و در زمین چمن ورزشگاه جهان پهلوان تختی ارومیه برگزار می‌شود که مهدی تاج که برای افتتاح زمین چمن مصنوعی این ورزشگاه به ارومیه سفر کرده است از نزدیک از این بازی نیز دیدن خواهد کرد.  

هم‌اکنون تیم فوتبال ۹۰ ارومیه تا پایان هفته پنجم رقابت‌های دور رفت لیگ دسته یک کشور با سه برد، یک باخت، یک تساوی، پنج گل زده، سه گل خورده و کسب ۱۰ امتیاز در رده هفتم جدول رده‌بندی قرار دارد.

تیم قشقایی‌ شیراز نیز با یک برد، یک مساوی، سه باخت و کسب پنج امتیاز در رده دوازدهم جدول جای گرفته است.

آبان ماه سال گذشته تیم فوتبال ۹۰ ارومیه در هفته یازدهم دور رفت رقابت‌های لیگ دسته یک کشور در زمین خود با نتیجه ۲ بر یک مقابل قشقایی شیراز به پیروزی رسیده بود.

در حال حاضر مجوز بازی در ورزشگاه تختی ارومیه تنها برای دیدار امروز /هفته ششم/ صادر شده و باید نواقص این ورزشگاه به‌زودی برطرف شود تا این تیم بتواند در بازی‌های آتی نیز میزبان حریفان دسته یکمی خود باشد.

فوتبال شهر ارومیه سال گذشته پس از گذشت سه دهه بار دیگر با حضور تیم ۹۰ این شهر در لیگ دسته یک کشور جان تازه‌ای به خود گرفته است ولی این تیم برای بقا در جام آزادگان نیازمند حمایت همه‌جانبه مسوولان آذربایجان‌غربی است.

تیم فوتبال ۹۰ ارومیه در پایان رقابت‌های لیگ دسته یک کشور در فصل گذشته با کسب هفت برد، ۱۰ تساوی، ۱۳ باخت، ۲۲ گل زده، ۴۰ گل خورده و اندوختن ۳۱ امتیاز در رتبه یازدهم جدول رده‌بندی قرار گرفت و سهمیه جام آزادگان را برای فصل جاری حفظ کرد.

۷۱۵۶/۶۱۸۵/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.