به گزارش ایرنا، دیدار تیم های فوتبال شهرداری تبریز عصر چهارشنبه از ساعت 16 و 45 دقیقه در زمین اختصاصی خود مقابل تیم شهرداری ماهشهر به میدان رفت و در پایان به نتیجه تساوی رضایت داد.
در نیمه نخست این دیدار که با برتری نسبی تیم میزبان همراه بود، دو تیم فرصت‌هایی برای گلزنی داشتند اما مهاجمان شهرداری تبریز و شهرداری ماهشهر قدر فرصت‌های پیش آمده را ندانسته و نیمه نخست با نتیجه بدون گل به رختکن رفتند.
در نیمه دوم انی بازی، فرشاد بیابانی جوان که به جای احمد کامدار وارد زمین شد پس از 8 دقیقه از ورودش به زمین گل نخست بازی را به ثمر رساند و دقیقه 63 این دیدار جعفر برگزار گل دوم تبریزی ها را زد.
تیم مهمان با گل های دقیقه 70 خیرالله ویسی از روی نقطه پنالتی، دقیقه 78 رضا نجار و دقیقه 85 جهانگیر عسگری بازی را به نتیجه سه بر 2 تغییر دهد اما در ادامه شاگردان جعفری با تعصب فراوان توانستند توسط محمدرضا زینال خیری در دقیقه 89 گل تساوی را به ثمر برسانند.
تیم شهرداری تبریز با تساوی امروز مقابل شهرداری ماهشهر با 25 امتیاز در رده چهاردهم جای گرفت و تیم حریف با 22 امتیاز همچنان در قعر جدول لیگ دسته یک آزادگان باقی ماند.
9853/3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.