محمد محمدنژاد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: این بسته‌ها با کمک موسسه خیریه حضرت رقیه (س) تهران، اداره محترم اوقاف، موسسه خیریه بوتراب خوی و خیران و حامیان ایتام شهرستان تامین و توزیع شد.

وی اظهار داشت: از این مقدار ۲۲۲ بسته به ارزش کلی ۵۵۰ میلیون ریال توسط موسسه خیریه حضرت رقیه (س) تهران، ۷۶ بسته به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال توسط اداره اوقاف، ۳۷ بسته به ارزش ۶۰ میلیون ریال توسط موسسه خیریه بوتراب خوی و ۷۵ بسته به ارزش کلی ۱۸۰ میلیون ریال توسط خیران و حامیان ایتام شهرستان بین دانش‌آموزان این نهاد توزیع شد.

وی ارزش کلی این بسته‌ها را ۹۹۰ میلیون ریال اعلام کرد و اظهار داشت: همچنین مبلغ ۸۴۰ میلیون ریال مبلغ نقدی توسط استاندار به میزان هر دانش‌آموز، ۲ میلیون ریال توزیع شد.

به گفته وی مبلغ ۵۶۰ میلیون ریال نیز از اعتبارات کمیته امداد به تعداد ۲۸۰ دانش‌آموز (هر کدام ۲ میلیون ریال) توزیع شد.

وی افزود: همچنین تعداد ۲ هزار و ۳۵۰ جلد دفتر تعاونی با کمک اداره محترم صنعت، معدن و تجارت شهرستان تهیه و به صورت ۴۷۰ بسته پنج جلدی بین دانش‌آموزان توزیع شد.

وی یادآوری کرد: مرحله دوم جشن عاطفه‌ها در سطح مدارس شهرستان با توزیع ۱۵ هزار پاکت و با هماهنگی سپاه و ادارات آموزش و پرورش و صدا و سیما در ۱۰ مهرماه برگزار می‌گردد.

۵۳۰ دانش‌آموز تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان می‌باشد.

۷۱۳۲/۳۰۷۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.