علیرضا محمودی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه اجرای طرح نظارتی ویژه مدارس در سطح عرضه از ۱۰ شهریور سال جاری آغاز شده و تا ۱۰ مهر امسال ادامه خواهد داشت، افزود: از آغاز این طرح، ۴۱۸ مورد پرونده تخلف در آذربایجان‌غربی تشکیل شده‌است.

وی اضافه کرد: ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده در این مدت ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال برآورد شده‌است.

وی ادامه داد: طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در آذربایجان غربی در ۲ بخش کالایی که شامل انواع نوشت افزار، کیف، کفش و پوشاک مدارس و بخش خدماتی شامل مراکز آموزشی و سرویس مدارس است، اجرا شده و همچنان ادامه دارد.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی تاکید کرد: واحدهای صنفی ملزم به نصب برچسب قیمت بر روی کالاهای عرضه شده در واحد خود بوده  و نیز فروش اجباری نوشت افزار به‌صورت سبدی به مشتریان خلاف قانون صنفی است.

محمودی بیان کرد: ارائه فاکتور فروش معتبر برای مشتریان توسط واحد های عرضه‌کننده نوشت افزار، کیف، کفش و پوشاک مدارس اجباری است.

وی افزود: سامانه ۲۴ ساعته ۱۲۴ سازمان آماده دریافت گزارش های مردمی است و در این مدت، ۱۴۲ مورد گزارش تلفنی مردمی توسط این سامانه دریافت و مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفته است.

بازار نوشت افزار از اوایل شهریور در آذربایجان غربی بسیار پررونق شده و روند خرید اقلام مورد نیاز دانش آموزان در ابتدای سال تحصیلی همچنان ادامه دارد.

۶۰۰۹/۲۰۹۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.