به گزارش روز جمعه ایرنا، رامین صادقی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل تاکید کرد که با توجه به افزایش غیرقانونی قیمت مرغ در روزهای اخیر، معاونت نظارت و بازرسی این سازمان جهت حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان با متخلفان برخورد قاطع  خواهد کرد.

وی گفت: در ۲ روز گذشته  از واحدهای عرضه گوشت مرغ بازدید و ۱۴ فقره پرونده به ارزش بیش از سه میلیارد و ۳۳۶ میلیون ریال پس از تکمیل جهت رسیدگی و صدور رای به تعزیرات حکومتی استان ارجاع شده است.

او افزود: ۲ مورد از کشتارگاه‌ها نیز به دلیل گرانفروشی مرغ به ارزش  ۸۲ میلیون و ۲۳۴ هزار ریال پس از بررسی نهایی و تکمیل پرونده، جهت طی مراحل قانونی به مراجع ذیربط ارسال شد.

صادقی با اشاره به تعیین قیمت ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان برای هر کیلوگرم مرغ توسط سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان در کارگروه تنظیم بازار کشوری اظهار کرد: هرگونه گران‌فروشی مرغ منجر به تشکیل پرونده و رسیدگی در محاکم تعزیرات حکومتی می‌شود.

وی با قدردانی از مسئولان واحدهای متعهد و با تاکید بر ضرورت رعایت قانون از مردم خواست تا هرگونه تخلف را از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت  در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه اطلاع دهند تا در اسرع وقت به موضوع رسیدگی شود.

در این حال گزارش  دریافتی از سطح شهر حکایت از این دارد که واحدهای عرضه‌کننده مرغ کمتر این نرخ را رعایت کرده و هر کیلو گوشت مرغ را تا ۱۵ هزار تومان عرضه می‌کنند.

۶۰۱۶


 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.